Perine Skrevet mandag kl 16:19 #1 Del Skrevet mandag kl 16:19 Jeg så denne i dag. Interessant. Likte den. Er det bedre å dø? 12.02.2025 · Tillatt for alle · 56 min Debatten om assistert selvmord gjør skuespiller og aktivist Liz Carr vettskremt. En studietur til dødsliberale Canada gjør ikke frykten mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymphadora Skrevet mandag kl 17:36 #2 Del Skrevet mandag kl 17:36 Jeg så denne selv i går. Det tar opp et perspektiv jeg ikke har tenkt på før, og synes systemet i Canada er hårreisende. Samtidig er det en dokumentar med en klar agenda, og jeg er fremdeles for aktiv dødshjelp under streng regulering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kuleku Skrevet mandag kl 18:03 #3 Del Skrevet mandag kl 18:03 Jeg orket ikke å se denne dokumentaren ferdig. Ble bare veldig provosert! Hun hadde overhode ikke evnen til å sette seg inn i andres situasjon… Hun levde tydeligvis et ok liv, og så ikke en smertefull død i øynene. Men det er det mange andre som gjør, og de skal ha et valg. De skal måtte slippe å betale 200.000 for å reise til Sveits. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå