AnonymBruker Skrevet 17. februar #1 Del Skrevet 17. februar Jeg er en veldig innadvendt person som stort sett gruer meg veldig tenker det værste om nye ting som jeg skal gjøre, da tenker jeg på ting som å melde meg på nye hobbyer, dra på første date eller ta kontakt med andre jenter/kvinner som søker nye venner. De 3 tingene nevnt er noe jeg virkelig ønsker å endre i livet mitt (altså få nye hobbyer, venninne og kjæreste) og jeg vet jo at det er opp til meg og at jeg faktisk må gjøre noe skal ting endre seg og skal jeg oppnå de tingene, men det sitter så langt inne. Noen som har noen gode tips til hvordan man tør å ta sjanser for å endelig å få det livet man ønsker? Anonymkode: 724ec...277 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #2 Del Skrevet 17. februar Ta en ting av gangen, er mitt råd. Begynn med å melde deg på kurs/ny hobby. Da får du trening i å møte nye folk, som kommer godt med når du skal etablere nye relasjoner som vennskap og kjæreste Og prøv å jobbe med å ikke ta ting så seriøst. Altså, hvis du møter noen og du er redd for å si noe feil, så gjør det ingenting, for det er ikke farlig. Liker du dyr? Hvis du er hundepasser og går turer med hund, så er det en fin og forsiktig måte å møte folk på. Anonymkode: 22dd3...68a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #3 Del Skrevet 17. februar Man må bare hoppe i det, hva er det verste som kan skje? Anonymkode: 089bd...601 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå