AnonymBruker Skrevet 17. februar #1 Skrevet 17. februar Har hørt rykter om kortspill som er egnet til å gå igang litt action eller spice opp dialogen med ny partner eller som swingers - altså med et annet par. Har leita på nett - finner det ikke. Noen som har sett/kjøpt/ testa det? Anonymkode: b6d0d...22b
911 Skrevet 17. februar #3 Skrevet 17. februar (endret) Inga og Thomas Leikvoll har en podkast som heter Åpent forhold, og de har utviklet slike kort for å få i gang samtalene om sex og samliv. Dette spillet kommer i salg i slutten av februar. Jeg anbefaler for øvrig denne podkasten. Masse "nyttig" og relevant info. Nye episoder blir lagt ut hver søndag kl 18. Edit: beklager reklamen og moderator må gjerne slette om det er brudd på reglene. Jeg har ingen "eierinteresser" i verken podkasten, som for øvrig er gratis, eller i dette spillet. Endret 17. februar av 911
AnonymBruker Skrevet 17. februar #4 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har hørt rykter om kortspill som er egnet til å gå igang litt action eller spice opp dialogen med ny partner eller som swingers - altså med et annet par. Har leita på nett - finner det ikke. Noen som har sett/kjøpt/ testa det? Anonymkode: b6d0d...22b Få igang? 2 flasker prosseco og klespoker så er dere godt i siget. Trenger ikke gjøre det mer komplisert en det. Anonymkode: 38c47...a9a
AnonymBruker Skrevet 18. februar #5 Skrevet 18. februar 911 skrev (19 timer siden): Inga og Thomas Leikvoll har en podkast som heter Åpent forhold, og de har utviklet slike kort for å få i gang samtalene om sex og samliv. Dette spillet kommer i salg i slutten av februar. Jeg anbefaler for øvrig denne podkasten. Masse "nyttig" og relevant info. Nye episoder blir lagt ut hver søndag kl 18. Edit: beklager reklamen og moderator må gjerne slette om det er brudd på reglene. Jeg har ingen "eierinteresser" i verken podkasten, som for øvrig er gratis, eller i dette spillet. Spennende! Tusen takk for tips😘 Anonymkode: b6d0d...22b 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar #6 Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Få igang? 2 flasker prosseco og klespoker så er dere godt i siget. Trenger ikke gjøre det mer komplisert en det. Anonymkode: 38c47...a9a He he, ja det er også en metode som virker. Men av og til kan det være opphissende å bygge opp spenningen på andre måter også.. Anonymkode: b6d0d...22b 1
911 Skrevet 18. februar #7 Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Spennende! Tusen takk for tips😘 Anonymkode: b6d0d...22b Slik skal visst nok boksen se ut. Tre ulike "nivåer", alt etter hvor vågal man skal være 😄
Irak Skrevet 18. februar #8 Skrevet 18. februar 911 skrev (32 minutter siden): Slik skal visst nok boksen se ut. Tre ulike "nivåer", alt etter hvor vågal man skal være 😄 Det så spennede ut. 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar #9 Skrevet 19. februar https://erotikknett.no/product/flort-xxx/ Dette har vi prøvd sammen med andre 🔥 Anonymkode: a7073...69c
AnonymBruker Skrevet 19. februar #10 Skrevet 19. februar Spillet jeg lenker til over er veldig direkte. Det er et ganske rett fram sexspill. Så om man spiller det med andre enn kjæresten sin må man være klar over at det er lagt opp til seksuell kontakt med 1 eller flere og gjerne på en gang! Men man kan selvsagt ta ut kortene som refererer til swingersaktiviteter og spille det litt mer mildt. Anonymkode: a7073...69c
AnonymBruker Skrevet 19. februar #11 Skrevet 19. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Spillet jeg lenker til over er veldig direkte. Det er et ganske rett fram sexspill. Så om man spiller det med andre enn kjæresten sin må man være klar over at det er lagt opp til seksuell kontakt med 1 eller flere og gjerne på en gang! Men man kan selvsagt ta ut kortene som refererer til swingersaktiviteter og spille det litt mer mildt. Anonymkode: a7073...69c Takk for tips! Anonymkode: b6d0d...22b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå