Gå til innhold

Hva er din kjøreste’s «grå» flagg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hans adhd og at han ikke kan være i ro. Må hele tiden finne på noe. At han røyker og at han drikker for mye (syns jeg). Sikkert røde flagg for noen men grå for meg. 

Anonymkode: ca39a...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 17.2.2025 den 16.36):

Det her kommer fra en trend jeg har sett på TikTok hvor folk snakker om sin kjære’s grå flagg. Slik jeg forstår det er det en litt negativ og gjerne merkelig egenskap eller ting de gjør ofte. Det er ikke et rødt flagg og heller ikke grønt, men man gjør det ikke slutt med dem for det. Så da lurer jeg på hva er deres kjære’s grå flagg?

Anonymkode: 0b125...f48

Bruker ikke utrykket flagg. Men varsellamper. 

Anonymkode: b05aa...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan være sykt klengete og kosete. Klår og holder meg fast (på en kjærlig, men kan bli irriterende) måte hele tiden så jeg bruker lenger tid på det jeg skal. Pytt pytt om jeg blir litt forsinket liksom. Men litt grå flagg er vel derimot at jeg stresser sykt mye med tiden og hater å komme for sent uansett hvor formelt eller uformelt det er.

Anonymkode: 55c0e...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sluker maten og ender alltid med vondt i magen og hikking etter måltidet. Lærer aldri.

Er kjempestreng på kostholdet i uka og tar helt av på lørdag, stapper i seg pottis og snop som om det ikke var noen morgendag 🤣🤣 og er da uvel hele kvelden og delvis dagen etter. Lærer aldri...

Anonymkode: 69ebf...a61

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange. Egoistisk- meg først. OCD, ti tommeltotter, drikker for mye alkohol, liten penis, lav libido, elendig på kommunikasjon, offermentalitet, rigid, tourette, negativ. 

Anonymkode: a9fd5...45a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun ikke hører hva jeg sier, så spør sier hun ikke "hæ?" eller lignende, men bare gjetter på hva det er jeg sa, og svarer ut i fra hva hun gjetter. I 9/10 tilfeller er det helt totalt feil.

Hun kan ha lange samtaler i sitt eget hodet, også stille meg spørsmål som om jeg har fulgt med på tankene hele veien. Blir sur om jeg ikke skjønner hva hun mener, uten noen kontekst.

Hun kan ingenting om mathygiene, nekter å lære seg det, og blir sur om jeg tar det opp.

Hun er 30 år gammel, men har aldri stått på egne bein. Gikk rett fra å bli tatt vare på av sine foreldre til å bli tatt vare på av meg. Klandrer meg selv litt for at jeg ikke var hardere mot henne i starten av forholdet. Hun har blitt en skikkelig diva med årene. En prinsesse som forventer å få viljen sin.

Men jeg elsker henne fortsatt like høyt, og klarer ikke se for meg et liv uten henne.

Anonymkode: aa871...421

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mobilavhengighet er det store. Kommer aldri til å avslutte forholdet pga det, men det er faen så irriterende og ødeleggende for vår relasjon, relasjonen til barna og mtp hvordan barna påvirkes. 

Lav sexlyst. Vi er så vidt innafor hva som kan kalles kompatibelt, så det går greit. Hvis hun plutselig vil sjeldnere enn det hun vil nå, så kan det nok fort skifte farge på det flagget.

Rotete og urenslig (ikke kropp og hygiene, men rundt seg). 

Anonymkode: 5801a...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Veldig mange. Egoistisk- meg først. OCD, ti tommeltotter, drikker for mye alkohol, liten penis, lav libido, elendig på kommunikasjon, offermentalitet, rigid, tourette, negativ. 

Anonymkode: a9fd5...45a

Og du vil fortsatt være sammen med han?

Anonymkode: 0605c...918

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tar med telefonen på do.
Spiser fort og litt stygt, slafser. 
Er veldig forklarende, som om du var født i går. Også når det gjelder ting du helt klart har bedre kunnskap om. 

Dette er ting jeg ikke liker, men ikke ille nok til å ikke ville være sammen.

Anonymkode: 139e0...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...