AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:36 #1 Del Skrevet mandag kl 15:36 Det her kommer fra en trend jeg har sett på TikTok hvor folk snakker om sin kjære’s grå flagg. Slik jeg forstår det er det en litt negativ og gjerne merkelig egenskap eller ting de gjør ofte. Det er ikke et rødt flagg og heller ikke grønt, men man gjør det ikke slutt med dem for det. Så da lurer jeg på hva er deres kjære’s grå flagg? Anonymkode: 0b125...f48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:42 #2 Del Skrevet mandag kl 15:42 Han trener daglig. Og spiller daglig Anonymkode: 64f49...b38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet mandag kl 15:56 #3 Del Skrevet mandag kl 15:56 Har null selvinnsikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet mandag kl 16:00 #4 Del Skrevet mandag kl 16:00 Pedantisk, men det kan jeg være og, så det går opp i opp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:38 #5 Del Skrevet mandag kl 16:38 Støtter Donald Trump uten å ha satt seg inn i politikken. Anonymkode: 90b24...077 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet mandag kl 17:00 #6 Del Skrevet mandag kl 17:00 Ryddet for avsporinger. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:03 #7 Del Skrevet mandag kl 17:03 Han spiser veldig fort. Han sluker maten, og det er litt kjipt dersom vi har brukt lang tid på å lage den og skal kose oss. Jeg tror han har spist opp alt i løpet av få minutter. Jeg er riktignok treig, men det er fordi jeg har tatt en gastric bypass og kan ikke spise fortere. Han blir også stappmett og trøtt/uvel når det går så fort. Så det er et grått flagg. Anonymkode: adedf...bab 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:24 #8 Del Skrevet mandag kl 17:24 Han er så latterlig treig 🫣 Anonymkode: 95de6...b59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:09 #9 Del Skrevet mandag kl 19:09 Hun er så lite spontan at jeg må nesten levere inn en søknad om jeg vil ha henne med på kino/middag/tur.. absolutt alt. Ting hun ikke har gjort før må undersøkes grundig før hun svarer ja/nei. Anonymkode: 27232...e68 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:23 #10 Del Skrevet tirsdag kl 09:23 Rotete, legger fra seg ting overalt. Blir lett stressa og oppkavet, som fører til at han får tunellsyn og slett blir sur/sint. Tar alt som kritikk. Et enkelt spørsmål som «tømte du oppvaskmaskinen i går kveld?» Tolkes som et angrep på han, og han går i forsvar. Sluker maten. Ikke i stand til å sitte og spise i rolig tempo, og ha en samtale underveis. Kan være selvopptatt og lite empatisk. Men, han har mange gode sider også… Anonymkode: 61004...4d3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:22 #11 Del Skrevet tirsdag kl 11:22 Gamer Snuser Anonymkode: de800...f9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:51 #12 Del Skrevet tirsdag kl 13:51 Røyker hasj. Anonymkode: 33c3e...87a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:09 #13 Del Skrevet tirsdag kl 17:09 En vandrende kommentarboks. Kommenterer ALT jeg gjør og jeg blir gaaaaal. Anonymkode: f94b1...1f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:54 #14 Del Skrevet tirsdag kl 17:54 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hun er så lite spontan at jeg må nesten levere inn en søknad om jeg vil ha henne med på kino/middag/tur.. absolutt alt. Ting hun ikke har gjort før må undersøkes grundig før hun svarer ja/nei. Anonymkode: 27232...e68 Det vil jeg faktisk kalle et rødt flagg. Har hatt en sånn eks og holdt på å klikke. Ble så irritert over det at jeg mistet følelsene. Anonymkode: 04ad2...3a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:16 #15 Del Skrevet tirsdag kl 18:16 Har det mest fargerike, kreative og ekstremt stygge / vulgære ordforrådet når han gamer... 😳😂 Anonymkode: dceef...e6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:24 #16 Del Skrevet tirsdag kl 18:24 Er litt lite kritisk. Syns alt er fint og flott. Noe som på mange måter er bra, men savner litt refleksjon av og til. Anonymkode: 4181f...2c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:26 #17 Del Skrevet tirsdag kl 18:26 Veldig trump tilhenger, prioriterer ofte trening fremfor tid med familien og ekstremt bedreviter. Anonymkode: 8c606...6de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:03 #18 Del Skrevet tirsdag kl 21:03 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Rotete, legger fra seg ting overalt. Blir lett stressa og oppkavet, som fører til at han får tunellsyn og slett blir sur/sint. Tar alt som kritikk. Et enkelt spørsmål som «tømte du oppvaskmaskinen i går kveld?» Tolkes som et angrep på han, og han går i forsvar. Sluker maten. Ikke i stand til å sitte og spise i rolig tempo, og ha en samtale underveis. Kan være selvopptatt og lite empatisk. Men, han har mange gode sider også… Anonymkode: 61004...4d3 Er det ikke flere røde flagg her? Anonymkode: 0605c...918 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:36 #19 Del Skrevet tirsdag kl 22:36 Sikkert flere, men det er sider jeg velger å leve med. Anonymkode: 4dbed...d9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 22:41 #20 Del Skrevet tirsdag kl 22:41 Litt kjedelig men bedre det enn en som skal delta på alt. Anonymkode: b0940...83a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå