AnonymBruker Skrevet 17. februar #1 Del Skrevet 17. februar Hvordan vet jeg at jeg er utbrent på jobb? Noen som har vært det før? Hvordan vises dette? i hva slags fysiske og psykiske reaksjoner. Prøver å finne logiske grunner og svar.. eller sette ting i sammenheng med hvorfor og hvordan.. og løsning på hvorfor jeg er sånn her. Anonymkode: 09acb...619 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #2 Del Skrevet 17. februar Gå til fastlegen din. Anonymkode: d33d9...820 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #3 Del Skrevet 17. februar Da jeg ble utbrent så trodde jeg at jeg var alvorlig syk. Var så svimmel at det var umulig å stå. Umulig å samle tankene og få gjort noe arbeid. Du lurer kanskje på om det er utbrenthet eller noe annet, men når du er utbrent vet du godt at du er syk! Anonymkode: 84ac5...578 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 17. februar #4 Del Skrevet 17. februar (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan vet jeg at jeg er utbrent på jobb? Noen som har vært det før? Hvordan vises dette? i hva slags fysiske og psykiske reaksjoner. Prøver å finne logiske grunner og svar.. eller sette ting i sammenheng med hvorfor og hvordan.. og løsning på hvorfor jeg er sånn her. Anonymkode: 09acb...619 Dette innlegget sier jo niks og nada om hva du føler, så det er umulig for oss å vite om du er utbrent. Men kjenner du at noe ikke er som det skal og det vedvarer, bør du gå til fastlegen. Endret 17. februar av Grüner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå