AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:09 #1 Del Skrevet mandag kl 14:09 Noen som vet om man må bruke koffert når man skal til Syden? Eller kan man pakke i en gymbag, og sjekke inn denne? Anonymkode: a11f3...9bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:12 #2 Del Skrevet mandag kl 14:12 Du kan fint bruke en bag. Anonymkode: d4dac...e33 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:18 #3 Del Skrevet mandag kl 14:18 Kan sjekke inn i hva enn du vil, så lenge det er innenfor mål og vekt. Anonymkode: 58565...4c5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:19 #4 Del Skrevet mandag kl 14:19 Jeg brukte faktisk en ikea pose en gang, bagen min revnet på vei til flyplassen og vi hadde tilfeldigvis en sånn i bilen Anonymkode: 491f5...8a4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:48 #5 Del Skrevet mandag kl 14:48 Jeg så engang noen som sjekket inn en svær kettlebell, akkurat som den var. Klistremerke direkte på den 😹 Anonymkode: d3eb8...ce7 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:56 #6 Del Skrevet mandag kl 14:56 Så lenge den er innenfor flyselskapets mål og vekt, kan du bruke hva du vil. Innsjekket bagasje bør være av litt solid materiale, siden den ikke alltid blir behandlet veldig skånsomt... Anonymkode: 0d272...6a1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå