AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:46 #1 Del Skrevet mandag kl 13:46 Møtt flere veltrente menn med fin kropp og utseende, når de hører at jeg er litt stor (overvektig). Så sier de at de elsker store jenter. Hva tenker dere om det? Anonymkode: 30449...437 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet mandag kl 13:50 #2 Del Skrevet mandag kl 13:50 Tenker ikke så mye over det. Da har de vel en preferanse for det da. Bra for dem, at de er ærlige på det. Ser ikke på dette som noe bedre eller verre enn å ha preferanse for tynne kvinner. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:51 #3 Del Skrevet mandag kl 13:51 Tenker at det er ganske vanlig? Menn liker kvinner. Jo større mannen er, jo større kan dama være. Anonymkode: 632b8...7c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:54 #4 Del Skrevet mandag kl 13:54 Hvorfor skal man tenke så mye over det? Menn har da like forskjellig smak om de så er muskelbunter eller tynne som en strek. Anonymkode: ea746...8c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet mandag kl 13:55 #5 Del Skrevet mandag kl 13:55 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Møtt flere veltrente menn med fin kropp og utseende, når de hører at jeg er litt stor (overvektig). Så sier de at de elsker store jenter. Hva tenker dere om det? Anonymkode: 30449...437 Tror ikke det er så uvanlig, er i alle fall ikke noen automatikk i at veltrente menn vil ha like veltrente damer. Blir jo litt større kontraster med hard, muskuløs mannekropp og myk kvinnekropp med former, kanskje ligger noe der, vet ikke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:00 #6 Del Skrevet mandag kl 14:00 Tenker absolutt ingenting. Alle har sin preferanse og det blander jeg meg ikke borti. Jeg reagerer kun om man forteller om sin preferanse ved å gjøre narr av de man ikke er tiltrukket av. F.eks de som skriver på Tinder: kan du ikke se tissen din fordi magen er stor, så sveip venstre. Eller, veier du over 55 kg, sveip venstre. Det er helt latterlig og viser om dårlig syn på folk. Folk som skriver at de ønsker en partner som skal være med på fjellturer, toppturer, sykle i Europa osv, blir helt noe annet, det er fokuset på en felles interesse som åpenbart sier noe om fysisk aktivitet: helt ok. om noen skriver i profilen: ønsker ikke ligge med et rangelbein, det er også negativt mot en kroppsfasong og det er bare teit å fokusere på det «negative». Anonymkode: 1b683...0b1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 14:06 #7 Del Skrevet mandag kl 14:06 Jeg tenker ikke noe mer over det enn når en slank eller overvektig fyr sier det. Jeg er og har alltid vært overvektig, men også sammen men en idrettsutøver i mange år. Ser ikke hva som gjør det annerledes enn noe annet..? Anonymkode: a5275...249 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:26 #8 Del Skrevet mandag kl 15:26 Ikke sikker på at jeg skjønte helt hva du lurer på. Det er ikke uvanlig for mange menn å like litt «større» damer. Anonymkode: 4e140...424 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet mandag kl 15:30 #9 Del Skrevet mandag kl 15:30 Det er overraskende vanlig. At de er submissive er heller ikke uvanlig. Det kan selvsagt også være at de sier hva som helst i håp om å få sex helt uavhengig av hvem du er og hvordan du ser ut og lever livet ditt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:20 #10 Del Skrevet mandag kl 16:20 Dette er helt tilfeldig og jeg sier det ikke for å være slem, men fordi jeg hadde hatt lyst å vite det om det var mitt liv. Noen ganger når gfolk trener tar de tydeligvis ting. Jeg vet ikke om det er steroider, eller om det er noe annet de tar, men jeg så et kommentarfelt med flere menn som fortalte at mens de brukte et stoff endret smaken deres seg til å like store damer. Den forsvant igjen når de sluttet. Så om det er sannt, kanskje sjekk mer inn i det? Så dere ikke blir sammen med noen som er påvirket av et stoff så tar forholder slutt om de slutter. Anonymkode: 26d4e...7ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linneah2013 Skrevet mandag kl 16:27 #11 Del Skrevet mandag kl 16:27 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Møtt flere veltrente menn med fin kropp og utseende, når de hører at jeg er litt stor (overvektig). Så sier de at de elsker store jenter. Hva tenker dere om det? Anonymkode: 30449...437 At de liker store jenter 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:30 #12 Del Skrevet mandag kl 16:30 Linneah2013 skrev (2 minutter siden): At de liker store jenter Tenker det samme. Forstår ikke hva TS etterspør. Anonymkode: dd462...1dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet mandag kl 16:31 #13 Del Skrevet mandag kl 16:31 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Møtt flere veltrente menn med fin kropp og utseende, når de hører at jeg er litt stor (overvektig). Så sier de at de elsker store jenter. Hva tenker dere om det? Anonymkode: 30449...437 Kjør på og kos deg👏 De liker tydeligvis litt ekstra🤩 Vinn- vinn er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissKatt Skrevet mandag kl 16:33 #14 Del Skrevet mandag kl 16:33 Jeg tenker at det er realistisk. Jeg kjenner flere veltrente menn som liker store damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:12 #15 Del Skrevet mandag kl 17:12 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke sikker på at jeg skjønte helt hva du lurer på. Det er ikke uvanlig for mange menn å like litt «større» damer. Anonymkode: 4e140...424 Vel, jeg tenker de kanskje går for store jenter fordi de mest sannsynlig har dårlig selvtillitt og er derfor enkle ligg. 🫤 Anonymkode: 30449...437 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:14 #16 Del Skrevet mandag kl 17:14 Salamandra skrev (3 timer siden): Tror ikke det er så uvanlig, er i alle fall ikke noen automatikk i at veltrente menn vil ha like veltrente damer. Blir jo litt større kontraster med hard, muskuløs mannekropp og myk kvinnekropp med former, kanskje ligger noe der, vet ikke Min mann liker den kontrasten. Menn harde og kvinner myke. Anonymkode: 96e6d...52e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:38 #17 Del Skrevet mandag kl 17:38 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Vel, jeg tenker de kanskje går for store jenter fordi de mest sannsynlig har dårlig selvtillitt og er derfor enkle ligg. 🫤 Anonymkode: 30449...437 Hvem har kikket dårlig selvtilitt? Jeg er normalvektig og usikker, men ikke et lett ligg. Dårlig selvtilitt kan gjøre at noen ikke vil være naken. Fy. Anonymkode: 26d4e...7ad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:31 #18 Del Skrevet mandag kl 18:31 Jeg vil absolutt kalle meg selv «veltrent». Kona mi er ikke stor, men hun har så vidt jeg vet, aldri satt sine ben i et treningsstudio. Det er jo ikke slik at man vil ha/ønsker/tiltrekkes veltrente mennesker, bare fordi man selv er veltrent. Min langvarige og regelmessige trening handler på ingen måte om hva jeg liker eller ser etter i andre. Anonymkode: 4e140...424 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:39 #19 Del Skrevet mandag kl 19:39 som ei som la på seg mye etter stoffskiftet crashet, og ikke greier å regulere dette (ennå) og sliter ned kg for kg så hadde det vært en enorm befrielse å møte en fyr som bare sa rett ut at han likte meg sånn jeg er:) hele livet går mange av oss rundt og forsøker å passe inn i forskjellige maler- jeg vil ikke mer! håper det er en topp fyr du har møtt, TS ❤️ Anonymkode: 1184b...776 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet mandag kl 21:32 #20 Del Skrevet mandag kl 21:32 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Min mann liker den kontrasten. Menn harde og kvinner myke. Anonymkode: 96e6d...52e Mhm, det er det min mann sier også. Han har alltid vært sammen med kvinner som er mye tynnere enn meg (normalvektige og tynne kvinner), før han altså falt pladask (i følge han selv) for meg. I mitt hode er han langt utenfor min liga (han er ingen muskelmann, men han er veltrent og i god form - og normalvektig, hvilket jeg ikke er). Jeg har vært en del usikker rundt dette, men det synes han bare er tullete. Han kan ikke fatte og begripe hvorfor jeg sier slikt, så jeg velger å tro ham. Uansett. Han sier han liker at det er mykt og deilig, at jeg har en stor og flott rumpe/hofte, men smalere midje. Han blir vill og gal, og det er noe han ikke har kjent på tidligere. Han klarer ikke å ta hendene fra fatet for å si det slik. Han er en mann som har gått fra å ha lite til veldig høy lyst, og det er visst min fortjeneste. Og bare for å ha sagt det; kroppen min er ikke det eneste han liker ved meg heldigvis. Endret mandag kl 21:33 av SPOCA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå