AnonymBruker Skrevet 17. februar #1 Del Skrevet 17. februar Og hva er deres kriterier når dere velger hvilke dere skal kjøpe? Jeg liker ikke malte motiv, synes de er vanskelige og blurry. Jeg liker klare bilder, gjerne fargerike. Ikke abstrakt kunst, det også blir for vanskelig. Helst ikke masse små objekter på motivet, men heller litt større, da jeg synes det blir veldig pirkearbeid og lite effektiv pusling når det blir mye smått. Anonymkode: 62b5a...6e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haldrup Skrevet 17. februar #2 Del Skrevet 17. februar Høres ikke ut som om puslespill er din greie.... men jeg liker motivene til "Jan van Haasteren", de er morsomme, på noen av de gjenskaper man "bildet" som de på esken ser, det er veldig gøy for man vet aldri hva man lager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 17. februar #3 Del Skrevet 17. februar Foretrekker 1000 brikker og litt vanskelighetsgrad. Må ikke være for enkelt. Motivet må også være fint, gjerne kunst. Har kost meg mye med puslespill med motiv av Lisa Aisato. Disse var artig å pusle, akkurat passe vanskelige; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #4 Del Skrevet 17. februar Haldrup skrev (2 timer siden): Høres ikke ut som om puslespill er din greie.... men jeg liker motivene til "Jan van Haasteren", de er morsomme, på noen av de gjenskaper man "bildet" som de på esken ser, det er veldig gøy for man vet aldri hva man lager Var akkurat de puslespillene jeg sjulle anbefale også! Elsker de motivene! Liker store puslespill, 5000 ++, med tegnet motiv (som Van Haasteren), og mange små detaljer🤩 Anonymkode: f3531...5a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #5 Del Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var akkurat de puslespillene jeg sjulle anbefale også! Elsker de motivene! Liker store puslespill, 5000 ++, med tegnet motiv (som Van Haasteren), og mange små detaljer🤩 Anonymkode: f3531...5a1 Akkurat nå puslet jeg «Magisk bokhylle». Anonymkode: f3531...5a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineS Skrevet 20. februar #6 Del Skrevet 20. februar Jeg er veldig glad i puslespill hvor motivet kan deles inn i flere "soner", altså at det er forholdsvis greit å sortere ut ett område/en farge om gangen. Glad i både tegnede motiver og fotografier, men ikke så fan av malte bilder. Det jeg ikke pusler så mye av er motiver der store deler av puslespillet er samme farge (f.eks. har jeg ikke helt fått sansen for Lisa Aisato sine), og jeg er heller ikke for glad i puslespill som baserer seg på å måtte sitte og lete fram smådetaljer for hver eneste brikke. Jeg kan av og til like utfordringen med dette, men jeg pusler stort sett for å "skru av hodet" og da må jeg kunne pusle litt mer på autopilot med å jobbe meg fra en farge gradvis over i neste ved å følge nyansene på brikkene. Det jeg har puslet mest av er "Collector's edition" Disney-puslespillene fra Ravensburger. Ellers har det gått mye i ulike varianter av regnbue/gradient-puslespill. Både abstrakt og ellers. Noen av de jeg har puslet/skal pusle fremover; 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå