blå Skrevet 8. mars 2006 #1 Skrevet 8. mars 2006 Jeg har alltid trodd at Matthew Perry (fra friends) og Luke Perry (fra Beverly hills 90210) var brødre. Jeg vet ikke helt hvor jeg har fått det fra, men nå lurer jeg på om jeg bare har funnet opp dette selv eller om de faktisk er det??? Noen som vet?? Jeg hørte også en gang at Anne Ryg var søstra til Hege Schøyen....er jeg helt på jorde, eller stemmer dette??? Jada, jeg vet at dette ikke er noe å henge seg opp i, men jeg lurer nå likevel
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2006 #2 Skrevet 8. mars 2006 Nei, de er ikke brødre. Hege Skøyen og Anne Ryg er i familie, men husker ikke hvordan, om de er halvsøstre, helsøstre, tante og niese eller kusiner eller hva det nå var
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #3 Skrevet 8. mars 2006 Jeg har ihvertfall lest at Perry-gutta er brødre.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #4 Skrevet 8. mars 2006 Matthew Perry har en bror som heter Luke, men det er ikke Luke fra Bevery Hills.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #5 Skrevet 8. mars 2006 Feil. Ingen Luke der: Family father:John Bennett Perry half-brother:Willy Morrison half-sister:Madeleine Morrison half-sister:Marie Perry half-sister:Caitlin Morrison half-sister:Emily Morrison mother:Suzanne Morrison step-father:Keith Morrison step-mother:Debbie Perry
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #6 Skrevet 8. mars 2006 Hege Skøyen og Anne Ryg er i familie, men husker ikke hvordan, om de er halvsøstre, helsøstre, tante og niese eller kusiner eller hva det nå var ← Tror de er halvsøstre, eller noe på det planet ihvertfall... Sto nevnt i et av de siste Se & Hør'ene.
blå Skrevet 8. mars 2006 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2006 Pokker, er de ikke brødre??? Jeg som var helt sikker på det. De er jo på en måte litt like også, har de samme øynene og glimte. Ble nesten litt skuffet nå jeg.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #8 Skrevet 8. mars 2006 Litt artig at du engasjerer deg nok i spørsmålet en onsdags natt til å bli skuffet. Alt vi bryr oss med!
blå Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #9 Skrevet 9. mars 2006 Litt artig at du engasjerer deg nok i spørsmålet en onsdags natt til å bli skuffet. Alt vi bryr oss med! ← Ja, sånn er det å kjede seg på nattevakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå