Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid trodd at Matthew Perry (fra friends) og Luke Perry (fra Beverly hills 90210) var brødre. Jeg vet ikke helt hvor jeg har fått det fra, men nå lurer jeg på om jeg bare har funnet opp dette selv eller om de faktisk er det???

Noen som vet??

Jeg hørte også en gang at Anne Ryg var søstra til Hege Schøyen....er jeg helt på jorde, eller stemmer dette???

Jada, jeg vet at dette ikke er noe å henge seg opp i, men jeg lurer nå likevel

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Nei, de er ikke brødre.

Hege Skøyen og Anne Ryg er i familie, men husker ikke hvordan, om de er halvsøstre, helsøstre, tante og niese eller kusiner eller hva det nå var

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har ihvertfall lest at Perry-gutta er brødre.

Gjest Gjest
Skrevet

Matthew Perry har en bror som heter Luke, men det er ikke Luke fra Bevery Hills.

Gjest Gjest
Skrevet

Feil. Ingen Luke der:

Family

father:John Bennett Perry

half-brother:Willy Morrison

half-sister:Madeleine Morrison

half-sister:Marie Perry

half-sister:Caitlin Morrison

half-sister:Emily Morrison

mother:Suzanne Morrison

step-father:Keith Morrison

step-mother:Debbie Perry

Gjest Gjest
Skrevet
Hege Skøyen og Anne Ryg er i familie, men husker ikke hvordan, om de er halvsøstre, helsøstre, tante og niese eller kusiner eller hva det nå var

Tror de er halvsøstre, eller noe på det planet ihvertfall... Sto nevnt i et av de siste Se & Hør'ene.

Skrevet

Pokker, er de ikke brødre??? Jeg som var helt sikker på det. De er jo på en måte litt like også, har de samme øynene og glimte. Ble nesten litt skuffet nå jeg.

Gjest Gjest
Skrevet

Litt artig at du engasjerer deg nok i spørsmålet en onsdags natt til å bli skuffet. Alt vi bryr oss med! :ler:

Skrevet
Litt artig at du engasjerer deg nok i spørsmålet en onsdags natt til å bli skuffet. Alt vi bryr oss med!  :ler:

Ja, sånn er det å kjede seg på nattevakt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...