AnonymBruker Skrevet 17. februar #1 Del Skrevet 17. februar Jeg holder på med en utdannelse da begge disse stedene kan være aktuelle arbeidsplasser, og lurer derfor på om noen har erfaringer med å jobbe her som de kan dele? Hvis noen har jobbet begge steder og har et sammenligningsgrunnlag hadde det veldig interessant å høre hva dere tenker:) Anonymkode: 8b764...4ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #2 Del Skrevet 17. februar Jeg jobbet i Mattilsynet, men har nok en helt annen utdanning enn deg siden du også vurderer Miljødirektoratet. Jeg trivdes veldig godt i Mattilsynet. Ting har dessverre endret seg til det verre etter at jeg sluttet, pga stadige budsjettkutt men ikke færre oppgaver. Mattilsynet lønner også dårlig. Men en veldig givende jobb, og flotte kolleger. Anonymkode: 11e73...db7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #3 Del Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg jobbet i Mattilsynet, men har nok en helt annen utdanning enn deg siden du også vurderer Miljødirektoratet. Jeg trivdes veldig godt i Mattilsynet. Ting har dessverre endret seg til det verre etter at jeg sluttet, pga stadige budsjettkutt men ikke færre oppgaver. Mattilsynet lønner også dårlig. Men en veldig givende jobb, og flotte kolleger. Anonymkode: 11e73...db7 Takk for svar - høres absolutt spennende ut å jobbe der😊 Anonymkode: 8b764...4ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå