Gå til innhold

Hva vil det si at et teppe ikke tåler robotstøvsuger med børste?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå høres jeg sikkert skikkelig dum ut, men hva slags børste er det snakk om at teppet ikke tåler? Ser på teppe som heter Welch fra bohus, og i beskrivelsen står det at det tåler robotstøvsuger uten børste. Har ikke alle støvsugere børste? Legger til et bilde av robotstøvsugeren jeg har. Er det noen som vet om denne er «godkjent» da å brukes for et slikt teppe? IMG_2556.thumb.png.e64e7912e2b8595980fe37ebaeebe52e.png

Anonymkode: 18c35...f61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har teppet lange frynser eller hår som kan surre seg fast i børstene? Eller loer teppet så mye at det etter noen runder med støvsuging ikke har hår igjen? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nå høres jeg sikkert skikkelig dum ut, men hva slags børste er det snakk om at teppet ikke tåler? Ser på teppe som heter Welch fra bohus, og i beskrivelsen står det at det tåler robotstøvsuger uten børste. Har ikke alle støvsugere børste? Legger til et bilde av robotstøvsugeren jeg har. Er det noen som vet om denne er «godkjent» da å brukes for et slikt teppe? IMG_2556.thumb.png.e64e7912e2b8595980fe37ebaeebe52e.png

Da får du legge metallbånd rundt teppet slik at MR Robot ikke går opp på teppet, og støvsuge teppet med vanlig støvsuger. 
Robotstøvsugere kan være litt ufornuftige av seg. De setter seg fast og setter den seg fast i teppet fordi hjulene ikke får nok grep så har du permanent et teppe med MR Robert varig, godt og fast planter opp på. 

Anonymkode: deee5...295

Skrevet

Jeg kan programmere inn no-go-soner på min robotstøvsuger (Q7max). Da kan man unngå å støvsuge tepper og andre områder hvor roboten er uønsket

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Et teppe som ikke tåler (robot) støvsuger ville aldri kommet inn i mitt hjem. Har aldri hatt et så støvfri hus etter  jeg begynte med robot støvsuger for mange år og mange modeller siden.

Anonymkode: 69571...36c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har robot med gummibørste så det går fint. Det er de gammeldagse nylonbust-børstene de mener. 

Anonymkode: b8a9f...98d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle! Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...