HylendeApe Skrevet 17. februar #1 Skrevet 17. februar Jeg har søkt etter denne uten hell. Det var en knall rød boks, på størrelse med en dobbel/trippel snuseske, og jeg mener den hadde et kinesisk-asiatisk aktig motiv på utsiden, sånn typ en geisha-dame elns. Pomaden inni var knall gul, og den hadde en veldig karakteristisk lukt. Er det noen som husker den?
AnonymBruker Skrevet 17. februar #2 Skrevet 17. februar HylendeApe skrev (5 minutter siden): Jeg har søkt etter denne uten hell. Det var en knall rød boks, på størrelse med en dobbel/trippel snuseske, og jeg mener den hadde et kinesisk-asiatisk aktig motiv på utsiden, sånn typ en geisha-dame elns. Pomaden inni var knall gul, og den hadde en veldig karakteristisk lukt. Er det noen som husker den? Denne? Anonymkode: f08ec...30c
HylendeApe Skrevet 17. februar Forfatter #3 Skrevet 17. februar Nei, den så ikke sånn ut. Kanskje den har endret design? Jeg beskrev ikke boksen så veldig godt. Men det var en metallboks med korken oppå.
AnonymBruker Skrevet 17. februar #6 Skrevet 17. februar HylendeApe skrev (16 minutter siden): Jeg har søkt etter denne uten hell. Det var en knall rød boks, på størrelse med en dobbel/trippel snuseske, og jeg mener den hadde et kinesisk-asiatisk aktig motiv på utsiden, sånn typ en geisha-dame elns. Pomaden inni var knall gul, og den hadde en veldig karakteristisk lukt. Er det noen som husker den? Åh ja jeg husker den, den var gul og av metall, jeg brukte den lett på hodet med hestehale for at håret skulle ligge glatt. Var jo som lim uten å se dårlig ut. Anonymkode: ae9fc...2ba
AnonymBruker Skrevet 17. februar #7 Skrevet 17. februar https://www.ebay.com/itm/355694058270?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=711-127632-2357-0&ssspo=y-0SAw8KRb-&sssrc=4429486&ssuid=&var=&widget_ver=artemis&media=COPY Anonymkode: f4fb2...3ba
Lolalot Skrevet 17. februar #8 Skrevet 17. februar Det som poppet opp i mitt hode var renati,men kan godt være feil🙂
Perle Skrevet 17. februar #10 Skrevet 17. februar (endret) https://www.luxplus.se/produkt/schwarzkopf-got2b-glued-spiking-wax-75-ml?gsmp=1&gad_source=1&gclid=CjwKCAiA2cu9BhBhEiwAft6IxM4128FMuQy-vamh-TyQkxw0BKNi9_nPhvMt6L1ZACq5yP7ET5XjbhoCKmoQAvD_BwE Endret 17. februar av Perle
HylendeApe Skrevet 17. februar Forfatter #11 Skrevet 17. februar (endret) Takk for alle forslag! Jeg fant den faktisk (på et helt randomt søk): Den heter Sweet Georgia Brown – Hair Dressing Pomade. Jeg kjenner lukta helt hit når jeg ser det gule klæsset. 🙂 Endret 17. februar av HylendeApe
HylendeApe Skrevet 17. februar Forfatter #12 Skrevet 17. februar (endret) Lolalot skrev (På 17.2.2025 den 10.59): Det som poppet opp i mitt hode var renati,men kan godt være feil🙂 Renati var en annen populær en! (Fortsatt i dag?) Jeg husker at vi sa at den luktet tannkrem. Endret 1. april av HylendeApe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå