AnonymBruker Skrevet 17. februar #1 Skrevet 17. februar Hvordan møttes du og din kjære, og hvor lenge har dere vært sammen? Jeg møtte min mann i sofaen til broren hans. Jeg var innleid som sjåfør, til et lite juleselskap, som skulle videre på byen. Han så meg og ble helt stille, og klarte ikke slippe blikket. Ble jo litt sjarmert, tenkte han hadde drukket, så vi endte ikke opp sammen, før etter 6mnd, og en ivrig og respekt full frier. Ikke egentlig helt min type, men det fortjente en sjanse. Har nå 35 års jubileum . De sier kjærligheten dukker opp der du minst forventer det. Anonymkode: 21170...27d 6
AnonymBruker Skrevet 17. februar #2 Skrevet 17. februar Vi møttes på en t-banestasjon i Oslo fredag formiddag. Vår i lufta. Møtte blikket hennes da hun passerte på veien over perrongen og det var som å se én jeg hadde kjent hele livet. Følelsen var gjensidig og det var helt naturlig for begge å snakke sammen da hun kom ned på perrongen. Vi avtalte å møtes samme kveld og utvekslet nummer for sikkerhets skyld, men begge var på avtalt sted til avtalt tid og vi har vært i sync siden.. Nå er det 13 år og tre barn siden! Anonymkode: 46224...948 17
SPOCA Skrevet 17. februar #3 Skrevet 17. februar (endret) På Tider. Jeg hadde gitt litt opp kjærligheten. Matchet med en mann jeg syntes virket ubeskrivelig interessant og kjekk. Tenkte at jeg ikke hadde sjans i det hele tatt. Siden jeg tenkte at jeg ikke hadde sjans og at han sikkert kom til å avvise meg uansett, var jeg verken nervøs eller sjenert, slik jeg vanligvis var/er. Men, vår første date varte i 13 timer, og det ble starten på et fantastisk forhold. Det sa pang og siden har vi vært sammen. Jeg fant min livsledssager, store kjærlighet og bestevenn. Vi har vært sammen i litt over 3 år, og har vært gift i snart 8 mnd. Endret 17. februar av SPOCA 1 7
Trolltunge Skrevet 17. februar #4 Skrevet 17. februar På nattklubb da jeg var på jentetur i annen by. Hadde sverget på at jeg skulle sjekke opp flotteste mannen vi så. Det var ham, i lange skritt på vei mot utgangsdøra hvor kameratene allerede ventet utenfor da jeg stoppet ham. De ventet forgjeves på ham, for han ble værende. I 22 år. ☺️ 5
AnonymBruker Skrevet 17. februar #5 Skrevet 17. februar Traff hverandre for 3,5 år siden, på Bumble. Jeg hadde en noe stressende kveldsvakt og sveipet uten mål og mening i lunsjen. Der dukket det opp en sykt kjekk mann, da, som det ikke virket som jeg hadde noe tilfelles med utifra profilteksten og bildene. Så ja, sveipet kun pga utseendet og tenkte at han kunne jeg ha det gøy med 😏🤭 På Bumble må kvinnen ta kontakt først, og jeg gjorde det. Innen vakta mi var over hadde han svart og vi chattet ikke lenge før han spurte om vi skulle ta noen øl til helgen. Snakket ikke sammen igjen før han satte seg ned ved bordet vårt. Alt fallt på plass den kvelden. Var som å møte en jeg hadde kjent alltid, men som jeg bare ikke hadde sett på en stund. Som å komme hjem. Vi skravlet og lo og flørtet i 7 timer. Nå har vi vært gift i 8 måneder 🥰 Anonymkode: 243d9...108 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar #7 Skrevet 17. februar På World of Warcraft. I 2005. Så ja, 20 år og 3 barn siden, og like lykkelige sammen enda. Anonymkode: 91b46...563 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar #8 Skrevet 17. februar Hjemme hos meg selv, han ble med en venn på vors hos meg. Anonymkode: d582d...94e 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar #9 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan møttes du og din kjære, og hvor lenge har dere vært sammen? Anonymkode: 21170...27d Vi møttes i 4 klasse på barneskolen. Vært sammen i 21 år. Anonymkode: b8d84...d0d 1 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar #10 Skrevet 17. februar På sukker.no for 16 år siden. Gift i 11 Anonymkode: f2328...fab 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar #11 Skrevet 17. februar Via felles venner og bekjente, vi kunne blitt kjent flere år tidligere - det tenker jeg ofte på. Dog har man ingen garanti for at det hadde fungert på det tidspunktet, og vi har det helt fantastisk sammen på 8. Året nå 🥰 Anonymkode: a8248...371 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar #12 Skrevet 17. februar Han sendte meg verdens fineste melding på Sukker for 17 år siden. Still going strong Anonymkode: ef006...7db 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar #13 Skrevet 17. februar Studentarrangement, kjente ikke hverandre fra før, klarte å gå inn i hverandre, begynte å prate. Pratet hele kvelden, tekstet dagen etterpå, møttes neste helg. Flyttet i praksis sammen noen uker senere. Aldri vært en stor uenighet eller krangel. Og det er 22 år siden nå. Anonymkode: 31a8d...02b 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar #14 Skrevet 17. februar På jobb. Jeg var interessert i ham fra avstand i sikkert nærmere et år, men jeg er sjenert og hadde ingen naturlig grunn til å ta kontakt, så da ble det ikke noe av. Drev og pønsket ut måter å møte på ham tilfeldig, f. eks. på fest hos felles venner, men jeg kom aldri så langt, for helt ut av det blå og pga. store tilfeldigheter ble det bestemt at vi skulle jobbe sammen i team, bare oss to. Det viste seg at han lenge hadde hatt et godt øye til meg også, så etter to uker inviterte han meg på date hos ham. Han hadde ikke prøvd seg på meg tidligere fordi han trodde jeg hadde kjæreste. Daten gikk utrolig bra og varte helt til neste morgen, og siden har det vært oss to. Inne i vårt sjuende år som kjærester med barn nr. tre på vei, og giftemål rett rundt hjørnet 🥰 Er så uendelig takknemlig for tilfeldighetene som førte oss sammen. Anonymkode: 1b7b5...fca 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar #15 Skrevet 17. februar Jeg kjedet meg en sen sommerkveld i 2019. Sendte melding til en kollega og spurte om vi skulle drikke et par glass vin. Det sa hun ja til. Litt utpå kvelden ringte hennes flamme og spurte om han kunne komme en tur. Jeg hadde uansett tenkt meg hjem om ikek så lenge, så null stress for meg. Han hørte at hun hadde besøk så tok med seg en kamerat. Da de kom forsvant vel venninnen og flørten hennes inn på et rom etter kort tid, så jeg og kameraten ble sittende å prate. Vi hadde seriøst sånn skikkelig kjemi. Tror jeg tenkte i løpet av 30 minutter at dette er drømmemannen min! Vi pratet om alt, til og med hva barna skulle hete. Jeg overnattet der, og dro hjem dagen etterpå og klarte ikke slutte å tenke på han. Etter et par dager la vi hverandre til på snapchat og ble enige om å møtes igjen. Siden har det vært oss to. Det blir 6 år til sommeren, vi har vært gift i 3 år og har 2 barn på snart 3 og 5. (det måtte gå litt fort med barn siden jeg var 38 da vi møttes) Eneste jeg skulle ønske var jo at vi fikk mer alenetid før vi fikk barn, men har det uansett veldig veldig bra:) Anonymkode: 608e0...dca 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar #16 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg kjedet meg en sen sommerkveld i 2019. Sendte melding til en kollega og spurte om vi skulle drikke et par glass vin. Det sa hun ja til. Litt utpå kvelden ringte hennes flamme og spurte om han kunne komme en tur. Jeg hadde uansett tenkt meg hjem om ikek så lenge, så null stress for meg. Han hørte at hun hadde besøk så tok med seg en kamerat. Da de kom forsvant vel venninnen og flørten hennes inn på et rom etter kort tid, så jeg og kameraten ble sittende å prate. Vi hadde seriøst sånn skikkelig kjemi. Tror jeg tenkte i løpet av 30 minutter at dette er drømmemannen min! Vi pratet om alt, til og med hva barna skulle hete. Jeg overnattet der, og dro hjem dagen etterpå og klarte ikke slutte å tenke på han. Etter et par dager la vi hverandre til på snapchat og ble enige om å møtes igjen. Siden har det vært oss to. Det blir 6 år til sommeren, vi har vært gift i 3 år og har 2 barn på snart 3 og 5. (det måtte gå litt fort med barn siden jeg var 38 da vi møttes) Eneste jeg skulle ønske var jo at vi fikk mer alenetid før vi fikk barn, men har det uansett veldig veldig bra:) Anonymkode: 608e0...dca Du og andre her får meg til å tro på ekte kjærlighet. For et koslig møte 🥰 Men det er så skummelt hvor tilfeldig det er og hva som kan føre dit, at det er nervepirrende om jeg er heldig å får til å møte min eller om jeg bestemmer meg for å være hjemme den dagen, eller noe sånnt. Anonymkode: b47ce...246 6
AnonymBruker Skrevet 17. februar #17 Skrevet 17. februar Vi var begge innlagt på sykehus, samme avdeling. Hadde masse tid til å skravle mens vi var der. Ble sammen da vi ble bedre og kom hjem igjen, gift noen få år senere. Det er 24 år og et par barn siden. Fant min sjelevenn der, ganske sprøtt egentlig. Anonymkode: 14569...e03 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar #18 Skrevet 17. februar Jeg sendte han melding på tinder. Han var for god til å være sann, sånn egentlig. På åttende året nå, gift med 2 barn 🫶🏻 Anonymkode: 3805f...f8b 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar #19 Skrevet 17. februar Ute på fest. Det er over nå og vil ikke ha en ny. Anonymkode: 0502e...3a9 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar #20 Skrevet 17. februar Vi møttes på Tinder. Det var midt på sommeren og vi var på ferie i tur og orden, så det gikk noen uker fra vi matchet til vi fikk møtt hverandre. Vi skrev lange meldinger til hverandre den sommeren og jeg følte jeg kjente ham allerede da vi endelig møttes. Det var full klaff fra første stund, og siden har det vært oss to. Til sommeren er det ni år siden. Vi er gift og har to barn. Anonymkode: ed31b...14a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå