AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:13 #1 Del Skrevet mandag kl 09:13 Hei. Hvor har de billigst Micro needling i Oslo. Ser Dermatvillingene har en pris på 2100 noen som vet om billigere? Anonymkode: 6187c...667 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 09:29 #2 Del Skrevet mandag kl 09:29 Du må nesten google, men jeg har vært hos Dermatvillingene flere ganger og er veldig fornøyd. Anonymkode: 2e0b4...9d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 10:06 #3 Del Skrevet mandag kl 10:06 Ja, jeg har googlet, men kanskje noen vet om noen som de går til? Jeg har også vært hos Dermatvillingene (for andre ting) og vært fornøyd, men micro needling er jo noe man gjør mange ganger så prisen betyr mye… ts Anonymkode: 6187c...667 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:23 #4 Del Skrevet mandag kl 11:23 Tviler på at du får det noe særlig billigere egentlig, men de har ofte kampanjer da, følger du de på instagram? Anonymkode: 2e0b4...9d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå