AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:59 #1 Del Skrevet mandag kl 08:59 Kan jeg si dette i et møte om fremdrift, oppgaver og lønn? Jeg ble forespeilet en lønn på intervju. Denne viser seg å være langt ifra virkeligheten. Grunn - arbeidsplassen testet denne måten å jobbe på før min tid i bedriften, og det gikk rett til helvete. De sa ingenting om dette til meg når jeg godtok betingelsene, de portretterte det som at «dette er hva du får hvis du klarer x», som igjen - IKKE er realiteten. Oppgavene jeg har viser seg å heller ikke være slik jeg ble fortalt. Store endringer i oppgaver var ikke en del av hva jeg ble fortalt heller, de unnviker en god del fra stillingsbeskrivelsen. De har på en måte pakket dette inn i HVA oppgavene går ut på, uten å faktisk ha beskrevet dem. Jeg er i prøvetid, er det innafor å si at jeg føler meg litt lurt hva gjelder utbetalingen her? De sa at det var oppnåelig på intervju, men det viser seg i arbeidet jeg utfører at det IKKE er det. Jeg er 20 år og har ikke så mye erfaring på dette grunnlaget.. Anonymkode: 644dc...365 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haldrup Skrevet mandag kl 19:53 #2 Del Skrevet mandag kl 19:53 Beste er at du er ærlig med sjefen din, og sier at du er skuffet over at jobben/lønnen du ble forespeilet ikke eksisterer.... Er IKKE lov å ansette folk på feil premisser bevist... Det kaldes lureri...! Om du har andre jobber tilgjengelig kan du saktens si at du denne jobben ikke var for deg likevel.... Men er bedre med en dårlig jobb en INGEN jobb.... Du kan evt. prøve å forhandle med de, men som 20 åring har du antakelig ikke noe mye erfaring å forhandle med.... All arbeidserfaring er uansett god erfaring, og du kommer sikkert til å stå i slike situasjoner mange ganger i livet.... Du må rett og slett vurdere positiv mot negativ.... Du er uansett ikke bundet lenger enn din oppsigelsestid.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå