Silfen Skrevet 18. november 2002 #1 Del Skrevet 18. november 2002 Er heretter å finne under navnet Starfish, om noen av dere skulle bli forvirret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 18. november 2002 #2 Del Skrevet 18. november 2002 koselig nick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 18. november 2002 #3 Del Skrevet 18. november 2002 Men hvorfor det? Jeg likte "Løvemamma" så godt, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 18. november 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 18. november 2002 PostIt: Fordi jeg gikk lei Vil ikke være mamma i alt og ett heller Perser: prvøde med Blue da, men en bruker har hett det før, så det gikk ikke. Starfish er et fint ord også syns jeg, sjøstjerne er ikke såååå fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 18. november 2002 #5 Del Skrevet 18. november 2002 tja det er jo greit å hette noe annet også vettu;) Synes Starfish var fint jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå