AnonymBruker Skrevet 24. februar #41 Del Skrevet 24. februar Selv inviterte vi partnerne til de vi ønsket å ha i bryllupet, men jeg har opplevd det motsatte selv. Og det synes jeg også er helt ok. Dersom plass eller økonomi tilsier det, forstår jeg at en heller prioriterer de fire venninnene som en liker godt, men ikke er nærmest, fremfor å velge å invitere to av dem med partner. Anonymkode: 9c174...85b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 24. februar #42 Del Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (På 17.2.2025 den 9.55): Er i en venninnegjeng der den ene skal gifte seg. Jeg og hun er ikke spesielt nære, men vi møtes flere ganger i løpet av året i sosiale settinger med resten av gjengen. Nå skal hun gifte seg og har hele veien hatt inntrykk av at partnere er invitert. Vi har møttes med partnere alle sammen og snakket om bryllupet. Så kommer kontrabeskjed om at enkelte partnere ikke er inviterte likevel. Pga plassmangel. Min partner er altså da ikke invitert i bryllupet. Vi er gift, bor sammen og har et felles barn. Vi har vært sammen i 3 år og hun har truffet han, ikke alene, men i settinger med resten av gjengen. Selv om vi ikke er nære jeg og hun så synes jeg dette er veldig spesielt og rart og vurderer faktisk å ikke komme. Må også legge til at hun selv faktisk har sagt at hun aldri ville dratt i et bryllup som solo gjest uten hennes partner. Er ganske irritert over det hele egentlig og man føler seg jo som en slags B gjest. Vet at det blir dårlig stemning hvis jeg ikke kommer og at hun antageligvis kommer til å konfrontere meg og lage dårlig stemning.. Hva ville dere gjort? Må legge til at jeg og min mann giftet oss på drop in da vi fant ut at jeg var gravid og hadde kun foreldre som vitner, ingen venner o.l. Anonymkode: 3fc7c...3a0 Jeg hadde ikke dratt. Det hadde vært greit hvis alle ble invitert uten partner, men når man cherrypicker hvem som får lov til å ta med seg sin egen ektemann, blir det altfor rart for meg. Hvis hun er en slik som lager dårlig stemning når folk ikke gjør som hun sier, så er det enda en grunn til å drite i å gå dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 24. februar #43 Del Skrevet 24. februar Ryddet for latterliggjøring,samt svar til dette. Chantielle mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar #44 Del Skrevet 24. februar Har vært i et slikt bryllup, var kjempekoselig å være en stor venninnegjeng som bare kunne slarve om gamledager og interne ting uten å ta «hensyn» til partnere. Stusset litt til å begynne med, men jeg skjønner egentlig godt at hun heller valgte å invitere 10 venninner uten partnere enn 5 av oss med partnere. Anonymkode: a452c...8b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå