AnonymBruker Skrevet 17. februar #1 Skrevet 17. februar Hvordan er det å reise på strandferie med ny kjæreste? Jeg har bare reist med venner og familie tidligere. Han sier han liker å ta det rolig, så det er jo et pluss. Jeg liker å være på stranda 80 % av tiden, lese bøker og lade opp energien. Jeg lurer veldig på om noen har erfaringer og råd? Jeg trenger en skikkelig avslappende ferie. Anonymkode: 72ed2...0c3
AnonymBruker Skrevet 17. februar #2 Skrevet 17. februar Så lenge det ikke er barn involvert, så kjør på... beste måten å finne ut om dette kan være varig eller ikke. Anonymkode: 3bc9b...853 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar #3 Skrevet 17. februar Det er kun han som vet hva han ønsker å gjøre på ferien. Snakk med han. Hva ønsker han å gjøre? Hva ønsker du å gjøre? Kan dere kombinere begges ønsker? Og finn ut om han er en sånn som vil feste til morgenkvisten hver kveld på ferie. Anonymkode: d4dc5...141 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar #4 Skrevet 17. februar Avklar forventninger til ferien før dere bestiller, så dere er enige om hva dere skal gjøre. Og bestill med avbestillingsmulighet tilfelle det blir slutt før ferien (tolker at det er et ganske nytt forhold, og da vet man aldri hva som kan skje på et par mnd). Anonymkode: cf6aa...7c5 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar #5 Skrevet 17. februar Var enda en "tickmark" for at dette fungerer veldig bra.Våknet tidlig, droppet frokost, trente, dro og oppdaget, lang lunsj med vin, så sløving på strand eller ved basseng. Enklere middag, i seng tidlig. Nøt alkohol, ingen fyll. Trodde faktisk han gjorde alt jeg ønsket, bare for å imponere og ha god stemning. Men han er lik, 20 år senere 😅 Anonymkode: 6633f...2f1 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar #6 Skrevet 17. februar Snakker man ikke om slikt før man reiser sammen? Det var i alle fall det første jeg spurte om - hva han ønsket å gjøre. Han er mye mer aktiv som person enn meg, så jeg vil ikke klare å holde hans tempo uten å slite meg totalt ut. Så vi må finne en mellomting, evnt at han er litt aktiv alene også med jeg slapper av. Anonymkode: 37dc9...a64 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar #7 Skrevet 17. februar Snakk om økonomi først. Anonymkode: 4e192...6a7 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar #8 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Snakker man ikke om slikt før man reiser sammen? Det var i alle fall det første jeg spurte om - hva han ønsket å gjøre. Han er mye mer aktiv som person enn meg, så jeg vil ikke klare å holde hans tempo uten å slite meg totalt ut. Så vi må finne en mellomting, evnt at han er litt aktiv alene også med jeg slapper av. Anonymkode: 37dc9...a64 Selvfølgelig. Men poenget er vel at man er mer opptatt av hva som gjøres i praksis. Ikke hva som blir uttalt i forkant Anonymkode: 6633f...2f1
AnonymBruker Skrevet 17. februar #9 Skrevet 17. februar Den typen ferie du liker hadde ikke vært noe for meg, så lurt å snakke om det ja. Anonymkode: a0357...1f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå