AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:14 #1 Del Skrevet søndag kl 22:14 Om jeg kjøper for 50000, er det en lur investering? Er relativt ung og har 110000 i fond også som jeg vurderer å kjøpe bitcoin med, er det lurt? Hvilken sider er best å kjøpe på? Anonymkode: d7641...728 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:17 #2 Del Skrevet søndag kl 22:17 Dette er den siste siden jeg ville ha stilt et så viktig økonomisk spørsmål! 🫣🫣 Anonymkode: 3360c...8b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:21 #3 Del Skrevet søndag kl 22:21 Heller "real money" i form av gull/sølv mynt. Anonymkode: 57de2...bf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:22 #4 Del Skrevet søndag kl 22:22 Hvis 160 000 er alle pengene du har, så absolutt ikke. Jeg ville ikke hatt mer enn maks 5-10% av investeringene mine i bitcoin. Som nå er ganske nær ATH dessuten. Jeg har mer enn 10% i BTC akkurat nå, men det er fordi det har gått mye opp de seneste månedene (jeg har ikke kjøpt det siste året). Anonymkode: bdb01...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet søndag kl 22:23 #5 Del Skrevet søndag kl 22:23 (endret) Jeg synes Firi er grei, fordi da blir alt rapportert, og man trenger ikke være redd for at man gjør noe feil i forhold til å dokumentere hvor pengene kommer fra senere. Om man ønsker å ha det i det skjulte er imidlertid Firi ikke det man bør velge. Lett å betale fra konto og føre tilbake fra Firi også. Synes det er gøyere å ha litt ulik krypto, men om det er en god investering er vanskelig å spå. Jeg har hatt høyest avkastning på annet enn bitcoin, men ok på det også. Jeg ville ikke hatt det det meste jeg sparer i krypto. Fond er tryggere. Krypto investerer jeg ikke mer i enn det jeg har råd til å tape. Tenker på det litt som lotto egentlig, og har en spareavtale på 700 kr mnd, med variert krypto. Skal man spare seriøst i krypto bør man nok også seriøst sette seg inn i det og følge med på alt som påvirker verdier. Jeg har vært heldig med dette så langt. Mer flaks enn kunnskap. Noe av det jeg har i spareavtalen har steget mye. Bitcoin ikke så mye siden jeg startet, men det har vokst iallefall. Endret søndag kl 22:28 av Trolltunge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:27 #6 Del Skrevet søndag kl 22:27 Ingen som vet hvilken vei det går, men det burde gå konstant opp hvis folk tar til vettet. Hadde definitivt kjøpt hvis jeg ikke hadde noe. Anonymkode: 52f00...e18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:13 #7 Del Skrevet søndag kl 23:13 Om du bør bruker 50k på bitcoin eller ikke kommer an på svaret ditt på dette spørsmålet. "Vil det komme en annen tulling senere som er villig til å betale mer enn det jeg ga for coinsene?" Hvis svaret ditt er ja på dette, så bør du investere i bitcoin. Krypto er ikke verre dette. Dette er all analyse som er nødvendig i kryptomarkedet. Anonymkode: 872b9...892 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:54 #8 Del Skrevet mandag kl 18:54 Jeg personlig kjøper ikke noe mer nå, tror Bitcoin nærmer seg toppen for denne gang. Men ingen vet hvor høyt/lavt den skal. Anonymkode: 23a02...6da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå