Gå til innhold

Har du noen gang vært forelsket i noen du ikke våget å ta kontakt med, for så å finne ut senere....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja.

Men nylig var det en jeg trodde var interessert, men da jeg begynte å hinte om at jeg også var det, trakk han seg bare tilbake. Vanskelig å vite om det er på grunn av nervøsitet eller lite interesse. Så da trakk jeg meg bare tilbake jeg også...

Anonymkode: b5902...0b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, da jeg var i starten av 20-årene hang jeg i et musikkmiljø, og jeg syntes en av de eldre fyrene var utrolig kjekk og kul, men jeg var sikker på at han knapt visste hvem jeg var, for selvtilliten min var ikke på topp den gangen.

flere år senere kom vi i snakk, og han fortalte at han alltid hadde likt meg kjempegodt, den gangen. det ble aldri noe mer mellom oss, for vi hadde begge kjæreste da. og det er helt greit, men litt synd at jeg ikke visste det den gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja på ungdumsskolen. Jeg var en nærd og regnet med at hun ikke ville være interessert i meg. Har hørt senere at hun hadde litt interesse i meg. Men hun var ikke akkurat veldig begavet i toppetasjen, så bortsett fra et ganske greit utseende så var det kanskje greit at det ikke ble noe.

Anonymkode: 410a0...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, på ungdomsskolen. Han var eldre enn meg og sååå sjenert. 20 år senere traff jeg han og kona på ett utested og da fortalte kona at han hadde vert interessert i meg som ung 😂

Anonymkode: 2f755...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

At de også var interessert i deg, eller at du faktisk kunne hatt en sjangse? Der du idag sitter å angrer på du ikke var tøff nok å ta steget ut?

Anonymkode: a16ae...561

Flere ganger. Hun jeg var litt forelsket i på ungdomsskolen viste seg å være superforelsket i meg også.

Har lenge forsøkt å få henne med på en runde i høyet, men hun snakker stadig om at hun ikke vil gå bak ryggen på ektemannen. Mange er rare på den måten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var interessert i en god kamerat i ungdomstida. Men jeg var for sjenert til å gjøre noe. Fikk vite etter jeg hadde giftet meg med en annen, at han hadde vært interessert i meg han også. Og det var synd jeg ikke skjønte da. (Og i retrospektiv kan jeg ikke skjønne at jeg ikke forsto det, for han flørtet ganske åpenlyst, men jeg hadde for dårlig selvtillit til å se det.) Nå er jeg skilt, han gift, og oss kan det aldri bli. Men vi hadde passet veldig godt sammen personlighetsmessig, vi treffes innimellom og kan snakke om alt. (Men ingen følelser at det slaget fra noen av oss nå, vi er bare gode venner) 

Anonymkode: c40ec...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...