AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:41 #41 Del Skrevet tirsdag kl 20:41 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Og det er? Anonymkode: 4bfc6...f3e Sør kysten, men nord kysten har de fleste byene. Anonymkode: 70b95...726 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet tirsdag kl 20:46 #42 Del Skrevet tirsdag kl 20:46 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): De starter i april, og slutter i oktober, resten av året må du fly via København og Athen. Det er ikke hele året. Anonymkode: 595f4...b41 Nei, da har de (som jeg først skrev), endret på det igjen. Med mindre det ikke er lagt ut enda da…. De skryter fælt av ruten i Kreta-gruppene jeg er i, så antar rutene ikke er satt opp enda Endret tirsdag kl 20:49 av enkefru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:47 #43 Del Skrevet tirsdag kl 20:47 Definitivt en plass på kysten av Portugal, mellom Porto og Lisboa. Anonymkode: 630ea...893 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet tirsdag kl 20:47 #44 Del Skrevet tirsdag kl 20:47 USA om jeg hadde hatt midlene til det. Drømmen er utenfor San Diego. Opp mot Laguna Beach/New Port. Men litt mer realistisk, så er det flere steder i USA jeg kunne tenkt meg en feriebolig. Utah/Colorado/Wyoming eller i Charleston. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:39 #45 Del Skrevet tirsdag kl 21:39 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Definitivt en plass på kysten av Portugal, mellom Porto og Lisboa. Anonymkode: 630ea...893 Hvorfor akkurat der? ☺️ Har sett på det området selv, men aldri vært der. Har du noe å anbefale? Ts Anonymkode: 7dc3b...cda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:46 #46 Del Skrevet tirsdag kl 21:46 Alt etter hvilke direktefly nermeste flyplass har til andre land. Om ikke Sør kysten av Storbritannia eller et sted i Irland ( et sted med lite innvandring), Portugal eller annet rolig sted med flyplass ikke for langt unna. Om jeg var i nærheten av en ferge som ville jeg kjøpt i nærheten av hvor den går. Danmark, Tyskland eller England. Anonymkode: eb4f1...7c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:15 #47 Del Skrevet onsdag kl 08:15 enkefru skrev (11 timer siden): Nei, da har de (som jeg først skrev), endret på det igjen. Med mindre det ikke er lagt ut enda da…. De skryter fælt av ruten i Kreta-gruppene jeg er i, så antar rutene ikke er satt opp enda For moro skyld sjekker jeg med en venn som jobber i Norwegian, det blir ikke satt opp direktefly i vinterhalvåret, det ville ha vært et stort tapsprosjekt. Anonymkode: 595f4...b41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:24 #48 Del Skrevet onsdag kl 08:24 Jeg synes du skal la være å kjøpe et sted i utlandet. Spesielt i de landene som sliter med overturisme. Det er en uting å kjøpe disse feriehusene, det skaper bare gentrifisering og dårligere levevilkår for de lokale. Bruk pengene på lokale hoteller og restauranter, bidra til den lokale økonomien uten å drive opp eiendomspriser. Anonymkode: 56412...416 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:31 #49 Del Skrevet onsdag kl 08:31 Danmark. Må jo gå an å få kjøpt der når danskene kjøper hytter her hele tide. Anonymkode: 744aa...498 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:31 #50 Del Skrevet onsdag kl 08:31 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Danmark. Må jo gå an å få kjøpt der når danskene kjøper hytter her hele tide. Anonymkode: 744aa...498 *tiden Anonymkode: 744aa...498 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå