Filuriolei Skrevet søndag kl 21:21 #1 Del Skrevet søndag kl 21:21 Hei folkens Det lureste hadde sikkert vært å konsultere fastlegen, men som vi vet har hen allerede alt for mye å gjøre, og i og med at den aktuelle saken ikke synes å være av alvorlig karakter, tenkte jeg å lufte greia her først. Jeg har i flere år opplevd ved uregelmessige tidsrom at det har kommet vannaktig væske ut bak. Helt blank, ikke slimaktig og med en mild, "god" lukt. Normal varighet ca ett døgn, men noen ganger lenger, sist vår varte det flere uker før det roet seg. Ingen smerter eller ubehag i tilknytning til tilstanden. Eneste aberet er at i og med at væsken er helt flytende, vil den legge seg helt i enden og forhindre fising og skape en konstant følelse av å være trengende. Selve avføringen oppfører seg helt uavhengig av denne væsken. Har drevet og spekulert mye om hva som kan være årsaken til dette. den eneste mistenkte jeg har, er vannet på jobben, som kommer fra en annen kilden enn det vannet jeg ellers drikker. For når jeg lar være å drikke der, virker problemet å hølde seg borte. Noen som har vært ute for noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:41 #2 Del Skrevet søndag kl 22:41 Slags slim fra innvendig hemoroide? Anonymkode: b5fe3...78f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filuriolei Skrevet mandag kl 19:53 Forfatter #3 Del Skrevet mandag kl 19:53 Ikke slimete, nesten som vann. Skulle det ikke ha vært mer konsekvent da? Nå har jeg ikke drukket vannet på jobb siste 2 uker og ingen plager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå