AnonymBruker Skrevet 16. februar #1 Skrevet 16. februar Istedenfor å bruke kyllingkjøttdeig? Skjønner at konsistensen blir veldig fin om man lar det gå en stund, men jeg ønsker å ha litt tekstur. Anonymkode: 9bdaf...d05
Haldrup Skrevet 17. februar #2 Skrevet 17. februar Det korte svaret er JA, du kan ha kylling filet i blenderen..... MEN det bliver ikke samme konsistens som den kvernet kjøttdeigen du får kjøpt.... Om du trenger kjøttdeig, kan du heller "kverne/hakke" kjøttet med en stor kokkekniv på en skjærefjøl.... 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar #3 Skrevet 17. februar Ville heller finhkket den med kniv, hvis du kjører den i blenderen blir det med som medisterfarse konsistens. Anonymkode: b901a...8b0 3
Sneips Skrevet 19. februar #4 Skrevet 19. februar Jeg så på en oppskrift på nett at de gjorde det og prøvde.. Det ble siste reis for min blender 😂 De på filmen kuttet den opp først, men de brukte ren filet. Jeg hadde lårfilet i mindre stykker og tenkte det gikk fint som den var. Det gjorde det til 2/3 var kjørt til mos, så stoppet den bare. Ble for tungt. Skal sies at det var ikke verdens beste blender i utgangspunktet. Konsistensen syntes jeg ble god, men dette skulle være crispy burgere, så jeg panerte dem i pankomel etterpå og merket da ikke noe til at det evnt ble for bløtt. Likte veldig godt å lage min egen farse og skal gå til innkjøp av en enkel kjøttkvern til sånt bruk heller
AnonymBruker Skrevet 19. februar #5 Skrevet 19. februar Spørsmålet mitt er om blenderen blir ren nok etterpå? Er så skeptisk på rå kylling. Anonymkode: d78dc...d87
H80 Skrevet 19. februar #6 Skrevet 19. februar (endret) Salmonellafaren kan nok løses ganske enkelt ved å kjøre blenderen med klorin og la stå i noen minutter. Ingen bakterier vil overleve det. Kjør med vann et par ganger etterpå. Endret 19. februar av H80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå