AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:11 #1 Del Skrevet søndag kl 21:11 Min gamle visp av plast begynner å bli slitt, så nå trenger jeg ny, men siden plast ikke er bra, så lurer jeg på hvilken visp jeg bør kjøpr. Vil ikke ha stål pga noen av kjelene mine. Legger ved bilde av samme type visp jeg har nå, å er den typen jeg liker Anonymkode: f9234...1be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:15 #2 Del Skrevet søndag kl 21:15 Da får det bli en ballongvisp i tre… Anonymkode: ff3b5...627 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:04 #3 Del Skrevet søndag kl 22:04 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Da får det bli en ballongvisp i tre… Anonymkode: ff3b5...627 Men er de like gode i bruk som den plastvispen jeg har? Anonymkode: f9234...1be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:07 #4 Del Skrevet søndag kl 22:07 Tror du må lete lenge hvis du verken vil ha plast eller stål, og kanskje heller ikke i tre 🤭 Anonymkode: f4b34...cb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjold Skrevet søndag kl 22:16 #5 Del Skrevet søndag kl 22:16 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tror du må lete lenge hvis du verken vil ha plast eller stål, og kanskje heller ikke i tre 🤭 Anonymkode: f4b34...cb9 Er en liten ting som heter silikon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 04:45 #6 Del Skrevet mandag kl 04:45 Anbefaler Green Tool fra Eva Solo: Anonymkode: f0da1...985 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet mandag kl 08:08 #7 Del Skrevet mandag kl 08:08 Stålvisp med silikonbelegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:17 #8 Del Skrevet mandag kl 08:17 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Anbefaler Green Tool fra Eva Solo: Anonymkode: f0da1...985 jeg kastet min fordi den var ubrukelig, får ikke tak i bunnen når man lager sauser osv.. den er "levjete" og teit rett og slett.. Kjøp deg en ny plastvisp TS siden det er den du liker best, du vil ikke bli fornøyd med noe annet.. Anonymkode: 611f7...3fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 08:24 #9 Del Skrevet mandag kl 08:24 Spiralvisp m/silikon. Anonymkode: abea7...2ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet mandag kl 18:15 #10 Del Skrevet mandag kl 18:15 hm... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet mandag kl 19:18 #11 Del Skrevet mandag kl 19:18 visp skrev (1 time siden): hm... Ingen her vil bytte ut deg @visp 🥰 Du er god nok som du er 😊 (men har du ingen bekjente du kan tipse oss om? Du er jo eksperten på dette her 😅😁) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet mandag kl 19:23 #12 Del Skrevet mandag kl 19:23 Daisy-love skrev (8 minutter siden): Ingen her vil bytte ut deg @visp 🥰 Du er god nok som du er 😊 (men har du ingen bekjente du kan tipse oss om? Du er jo eksperten på dette her 😅😁) Det var da enda godt! Jeg tenker at man kan mekke det sjæl: https://husflid.no/lag-en-visp/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet mandag kl 19:25 #13 Del Skrevet mandag kl 19:25 visp skrev (1 minutt siden): Det var da enda godt! Jeg tenker at man kan mekke det sjæl: https://husflid.no/lag-en-visp/ Ja vi må passe på hverandre 🥰 Den var fin! Mulig en kunne laget den av resirkulert fastelavnsris? 🤔😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå