Gjest Gjest_Nimo_* Skrevet 8. mars 2006 #1 Del Skrevet 8. mars 2006 Trenger råd om hvor jeg kan få kjøpt "mamma" drakter (skjørt og jakke) litt stilig gjerne. Burde ha et knekort og et langt skjørt. (Skal ha det på jobben) Må være en butikk jeg kan dra til altså oslo/akershusområde og ikke noen nettbutikker. Jeg ønsker gjerne å prøve det først. Takker for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_LOL_* Skrevet 8. mars 2006 #2 Del Skrevet 8. mars 2006 Mamma-drakt.. Haha, rart du ikke har fått svar gitt.. nå fornærmer du jo en stor del av de mødrene her som faktisk ville vært i stand til å gi deg hjelp. Nei, hold deg til jeans og vanlig genser. Evt. Baggies. Go Girl!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Nemo_* Skrevet 8. mars 2006 #3 Del Skrevet 8. mars 2006 Mamma-drakt.. Haha, rart du ikke har fått svar gitt.. nå fornærmer du jo en stor del av de mødrene her som faktisk ville vært i stand til å gi deg hjelp. Nei, hold deg til jeans og vanlig genser. Evt. Baggies. Go Girl!! ← Eh, jeg tror hun mente konservative plagg for GRAVIDE. Sjekk forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 8. mars 2006 #4 Del Skrevet 8. mars 2006 Hva med Den Kule Mage på løkka, eller Svangerskapet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 8. mars 2006 #5 Del Skrevet 8. mars 2006 Vet ikke hva de har på H&M og Lindex for tiden, men de har i hvert fall hatt klær du sikkert kunne bruke. Ellers så er jo Mammahuset helt supert og har greit utvalg av både skjørt, kjoler, bukser og bluser. Det er svært enkle å handle hos med tanke på bytterett etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 9. mars 2006 #6 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg vil tippe at Formes (som jeg tror ligger i Bogstadveien på Majorstua) har noe sånt. Har ikke vært der selv, men det ser ut som en ganske elegant butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 9. mars 2006 #7 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg vil tippe at Formes (som jeg tror ligger i Bogstadveien på Majorstua) har noe sånt. Har ikke vært der selv, men det ser ut som en ganske elegant butikk. ← Da jeg gikk forbi der for ca en måned siden, så de ut til å være nedlagt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå