AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:54 #21 Del Skrevet mandag kl 11:54 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen ganger kan en kjøretur uten mål eller mening være bra. På egenhånd for å klarne hodet litt ja, men som en date? Anonymkode: 58b41...89a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:59 #22 Del Skrevet mandag kl 11:59 hegesim skrev (15 timer siden): Hva er deres erfaringer med kjøretur på første date? Innafor eller vente. Er litt usikker. nei! Du ber om trøbbel! Ikke innafor! Gå heller en tur. Anonymkode: 69b24...dc7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet mandag kl 12:01 #23 Del Skrevet mandag kl 12:01 Ta med vedkommende på en kjøretur de aldri vil glemme ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:20 #24 Del Skrevet mandag kl 12:20 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): På egenhånd for å klarne hodet litt ja, men som en date? Anonymkode: 58b41...89a Om jeg kjente han fra før så kunne jeg blitt med på det. Handler ikke om hva man gjør, men hvem man gjør det med. En biltur kan være veldig koselig det. Anonymkode: 240d3...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lavendel0 Skrevet mandag kl 12:23 #25 Del Skrevet mandag kl 12:23 hegesim skrev (15 timer siden): Hva er deres erfaringer med kjøretur på første date? Innafor eller vente. Er litt usikker. Høres ut som om han er lat og utenksom dersom dette er hans ide av en "date" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:29 #26 Del Skrevet mandag kl 12:29 hegesim skrev (15 timer siden): Hva er deres erfaringer med kjøretur på første date? Innafor eller vente. Er litt usikker. Altså det er nok ikke det lureste, for plutselig sitter man i bilen til noen man absolutt ikke burde såtte i bil sammen med. Jeg må jo ærlig si jeg har vært på kjøreturer noen ganger som første date. Det har gått helt fint. Ene gangen var jeg på date med en med ganske mørk humor. Så når vi satt i bilen langt ute i gokk, så spurte han om jeg ikke var redd han skulle kidnappe meg. Kjente jeg var ein smule skeptisk akkurat da 😅 Anonymkode: 94108...415 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:40 #27 Del Skrevet tirsdag kl 07:40 Det hat jeg faktisk gjort en gang. Var veldig hyggelig, praten glir lett når man ikke sitter å stirrer hverandre i øynene. Ikke ble jeg voldtatt heller, hadde sex med en han på andre date🤪 Anonymkode: 3b593...e67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:45 #28 Del Skrevet tirsdag kl 07:45 hegesim skrev (På 16.2.2025 den 21.31): Hva er deres erfaringer med kjøretur på første date? Innafor eller vente. Er litt usikker. Nei!!!! Man møtes på en offentlig plass og skilles på en offentlig plass. Hvem setter seg i en bil med fremmede? Anonymkode: 1206d...21e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:47 #29 Del Skrevet tirsdag kl 07:47 AnonymBruker skrev (På 16.2.2025 den 22.10): Tull. 1/5 kvinne har opplevd voldtekt. Så mange blir ikke påkjørt Anonymkode: 0f60c...033 Det er FØR fylte atten. Adskillig mange fler innen livet er slutt. Det må være deilig å være så privilegert som enkelte at man tenker ingen statistikk kan ramme en selv.. Anonymkode: 1206d...21e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:00 #30 Del Skrevet tirsdag kl 08:00 AnonymBruker skrev (På 16.2.2025 den 22.05): Denne krisemaksimeringen er til å bli helt målløs av. Statisk sett er det større sjanse på å bli påkjørt når du går over veien. Skulle tro dere bodde i Venezuela Anonymkode: 75c2b...66a Ja si det til alle det som har opplevd overgrep det er ganske jævlig å bli holdt nede å føle seg hjelpelaus kan jeg fortelle deg. Det er tross alt 1 av 5 som opplever seksuelt overgrep, er absolutt ikke så mange som blir påkjørt. Anonymkode: 94108...415 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå