AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:19 #1 Del Skrevet søndag kl 20:19 Hei! begynte i ny jobb for 5 mnd siden, synes jobben var grei og overkommelig. Trivdes og trives nå også på det begynnner å bli litt mye.. jeg jobber for en fyr, som driver et firma.. han gir meg fler og fler oppgaver.. fikk aldri egen arbeidsoppgave oversikt som det stod at jeg skulle få i kontrakten. Sjefen har trenert dette i perioder.. hva gjør jeg? det går greit slik som det er nå men det bør ikke bli mere, han kontakter meg også innimellom i helgene hvis han lurer på et eller annet.. han blir også sur dersom jeg snakker litt med andre folk på jobb som tilhører andre firma, det går ikke på bekostning av mine arbeidsoppgaver… Jobben min er ganske «ensom» og jeg må kunne slå av et hei og hå i gangen med folk en sjelden gang uten at han kommer ut å henter meg… Anonymkode: 2bb58...1c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:46 #2 Del Skrevet søndag kl 21:46 Jeg har brent meg på noe lignende før. Fikk fler og fler arbeidsoppgaver, til mengden var doblet. Tenkte det var lurt mtp. å øke kompetansen og å ta med seg det inn i en lønnsamtale. Da jeg hadde lønnsavtalen to år senere fikk jeg nei pga. nedskjæringer og etterfulgt nedbemanning hvor stillingen min forsvant ( ble flyttet) . så da satt jeg der med rævva lønn og dobbelt så mye å gjøre.. ikke la deg utnytte og våg å si nei, jeg har ikke kapasitet. Anonymkode: 619ea...e25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:00 #3 Del Skrevet søndag kl 22:00 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har brent meg på noe lignende før. Fikk fler og fler arbeidsoppgaver, til mengden var doblet. Tenkte det var lurt mtp. å øke kompetansen og å ta med seg det inn i en lønnsamtale. Da jeg hadde lønnsavtalen to år senere fikk jeg nei pga. nedskjæringer og etterfulgt nedbemanning hvor stillingen min forsvant ( ble flyttet) . så da satt jeg der med rævva lønn og dobbelt så mye å gjøre.. ikke la deg utnytte og våg å si nei, jeg har ikke kapasitet. Anonymkode: 619ea...e25 Kjent triks dette, å gi stadig mer ansvar bare så den ansatte skal få forhåpninger om mer lønn. Det fungerer sjelden. Bare en gang har jeg fått høyere lønn i forbindelse med mer ansvar, og da ble jeg tilbudt økning på forhånd. De var litt desperate ved den anledningen, siden jeg var den eneste som satt med kompetansen til en som skulle ut i permisjon. Anonymkode: 21c9c...098 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå