Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #1 Skrevet 8. mars 2006 Her er et lite spørreskjema som de som har lyst eller gidder kan svare på: 1. Hvis du lager vafler, hvor mange plater spiser du? 2. Hvis du steker pizza grandiosa, hvor mange stykker ("slices") spiser du? 3. Hvis du lager hveteboller, småkaker o.l; hvor mange spiser du i slengen? 4. Hvis du har en 200grammer melkesjokkis foran deg, spiser du hele, halve, eller bare et par biter? 5. Hva veier du?
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2006 #2 Skrevet 8. mars 2006 Her er et lite spørreskjema som de som har lyst eller gidder kan svare på: 1. Hvis du lager vafler, hvor mange plater spiser du? 2. Hvis du steker pizza grandiosa, hvor mange stykker ("slices") spiser du? 3. Hvis du lager hveteboller, småkaker o.l; hvor mange spiser du i slengen? 4. Hvis du har en 200grammer melkesjokkis foran deg, spiser du hele, halve, eller bare et par biter? 5. Hva veier du? ← 1. Sikkert mellom 6 og 10 stykker 2. En hel pizza 3. Ihvertfall ti, trolig flere 4. Hele stort sett, men av og til kan det holde med noen biter 5. 54 kg
Gjest @nea Skrevet 8. mars 2006 #3 Skrevet 8. mars 2006 Vafler: 3-4 plater Grandiosa: vanligvis 3/4 av pizzaen Hveteboller / småkaker: 3-4 stk Sjokolade: Blir fort kvalm, så det blir som oftest bare noen biter Veier 71 kilo...
Gjest Piper Skrevet 8. mars 2006 #4 Skrevet 8. mars 2006 Her er et lite spørreskjema som de som har lyst eller gidder kan svare på: 1. Hvis du lager vafler, hvor mange plater spiser du? 4-5 2. Hvis du steker pizza grandiosa, hvor mange stykker ("slices") spiser du? 0, for jeg nekter å ta grandiosa i munnen Men med hjemmelaget pizza da spiser jeg ca 3-4 stk. 3. Hvis du lager hveteboller, småkaker o.l; hvor mange spiser du i slengen? hveteboller ca 4-5, småkaker mange 4. Hvis du har en 200grammer melkesjokkis foran deg, spiser du hele, halve, eller bare et par biter? hele 5. Hva veier du? 60 ←
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #5 Skrevet 8. mars 2006 1. Spiser sjelden vafler, men 1-2 plater når jeg gjør det. 2. Spiser ikke frossenpizza. Hjemmelagd med grov bunn: 3-4 biter. 3. Spiser aldri kaker. 4. Spiser aldri sjokolade. 5. 113 kg.
Brunhilde Skrevet 8. mars 2006 #6 Skrevet 8. mars 2006 Her er et lite spørreskjema som de som har lyst eller gidder kan svare på: 1. Hvis du lager vafler, hvor mange plater spiser du? 2-3, helst med rømme og blåærsyltetøy på. 2. Hvis du steker pizza grandiosa, hvor mange stykker ("slices") spiser du? Alt fra 1/2 - 1/3 av pizzaen, hva blir det? 4-8 stykker? 3. Hvis du lager hveteboller, småkaker o.l; hvor mange spiser du i slengen? Boller: 5-6, det er jo så godt! Småkaker: 3-4, men kan småspise på disse når jeg har i hus, så i løpet av en hel dag kan det bli mange! 4. Hvis du har en 200grammer melkesjokkis foran deg, spiser du hele, halve, eller bare et par biter? Har den aldri foran meg. Den ligger i kjøleskapet (når jeg har sjokolade) og så henter jeg en og en stripe. Jeg lurer fremdeles på hvem det er som alltid tar den siste! 5. Hva veier du? DET vil jeg ikke si, men det er nok 15-20 kilo mer enn jeg trives med.
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2006 #7 Skrevet 8. mars 2006 (endret) 1. Hvis du lager vafler, hvor mange plater spiser du? Nja, jeg er jo speltoman, og lager vafler med sammalt spelt. Men jeg spiser to, aller helst med brunost på. 2. Hvis du steker pizza grandiosa, hvor mange stykker ("slices") spiser du? Spørs hvor mange biter du deler den i...Helst unngår jeg den, for det smaker papp, men hvis jeg må, spiser jeg 1.5 biter (hvis den deles i fire) 3. Hvis du lager hveteboller, småkaker o.l; hvor mange spiser du i slengen?Lager jeg sjelden eller aldri, er ikke så glad i søtt. 4. Hvis du har en 200grammer melkesjokkis foran deg, spiser du hele, halve, eller bare et par biter?Liker ikke melkesjokolade, det er altfor søtt. 5. Hva veier du?53 sist jeg sjekket. Men så lenge du ikke spør om høyde eller vet om fordeling av fett og muskler, sier vekta mi deg lite og ingenting. Endret 8. mars 2006 av Elphaba
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2006 #8 Skrevet 8. mars 2006 Her er et lite spørreskjema som de som har lyst eller gidder kan svare på: 1. Hvis du lager vafler, hvor mange plater spiser du? 2. Hvis du steker pizza grandiosa, hvor mange stykker ("slices") spiser du? 3. Hvis du lager hveteboller, småkaker o.l; hvor mange spiser du i slengen? 4. Hvis du har en 200grammer melkesjokkis foran deg, spiser du hele, halve, eller bare et par biter? 5. Hva veier du? ← 1. 3-4 kanskje 2. Halve 3. 3 4. Hele 5. 50 kg
Latee Skrevet 8. mars 2006 #9 Skrevet 8. mars 2006 Her er et lite spørreskjema som de som har lyst eller gidder kan svare på: 1. Hvis du lager vafler, hvor mange plater spiser du? Ca 2, er ikke så kjempeglad i vafler 2. Hvis du steker pizza grandiosa, hvor mange stykker ("slices") spiser du? Ca halve, altså 4 stykker 3. Hvis du lager hveteboller, småkaker o.l; hvor mange spiser du i slengen? 3-4 i løpet av kvelden.. Om det er småkaker blir det nok noen fler. 4. Hvis du har en 200grammer melkesjokkis foran deg, spiser du hele, halve, eller bare et par biter? Spiser ikke noe særlig melkesjokolade, er ikke så glad i det. Trøfler derimot.... 5. Hva veier du? 51 sist gang jeg veide meg.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #10 Skrevet 8. mars 2006 1 Vafler..3-4 plater. 2 Liker ikke Grandiosa, men spiser 4-5 stykker hjemmelaget eller Peppes Pizza. 3 Sikkert 3-4 boller. Er ikke så glad i småkaker. 4 Kan ikke ha sjokolade foran meg..hele forsvinner før jeg jeg får sukk for meg. 5 Veier 52 kilo, 160 cm høy
Pasha Skrevet 9. mars 2006 #11 Skrevet 9. mars 2006 Her er et lite spørreskjema som de som har lyst eller gidder kan svare på: 1. Hvis du lager vafler, hvor mange plater spiser du? 2. Hvis du steker pizza grandiosa, hvor mange stykker ("slices") spiser du? 3. Hvis du lager hveteboller, småkaker o.l; hvor mange spiser du i slengen? 4. Hvis du har en 200grammer melkesjokkis foran deg, spiser du hele, halve, eller bare et par biter? 5. Hva veier du? ← 1. 2-4 kanskje. 2. spiser ca halve pizzaen . (ergo 2-4 biter.. avhenig om man deler den i 4 eller 8 biter) 3. 2-3 boller kanskje.. småkaker spiser jeg svært sjelden.. så det husker jeg ikke 4.. noen biter.. 5. 47 kg
Gjest gjesta Skrevet 9. mars 2006 #12 Skrevet 9. mars 2006 1. Hvis du lager vafler, hvor mange plater spiser du? 2-3 plater med jordbær og rabarbrasyltetøy og rømme 2. Hvis du steker pizza grandiosa, hvor mange stykker ("slices") spiser du? Ca. 1 halv pizza 3. Hvis du lager hveteboller, småkaker o.l; hvor mange spiser du i slengen? Hveteboller: 1-2 kanskje. Småkaker baker jeg ikke, for jeg er ikke så begeistret for det. 4. Hvis du har en 200grammer melkesjokkis foran deg, spiser du hele, halve, eller bare et par biter? Hele 5. Hva veier du? 61 sist jeg sjekka
The Kitten Skrevet 29. desember 2007 #13 Skrevet 29. desember 2007 Her er et lite spørreskjema som de som har lyst eller gidder kan svare på: 1. Hvis du lager vafler, hvor mange plater spiser du? 2. Hvis du steker pizza grandiosa, hvor mange stykker ("slices") spiser du? 3. Hvis du lager hveteboller, småkaker o.l; hvor mange spiser du i slengen? 4. Hvis du har en 200grammer melkesjokkis foran deg, spiser du hele, halve, eller bare et par biter? 5. Hva veier du? 1. En til to, men ikke mer enn to i allefall. 2. Spiser ikke grandiosa i det hele tatt, vet det er mange som sier det, men for meg er det sant. Liker ikke smeltet ost. 3. Kommer litt an på hvor stor de er, men veldig sjelden mer enn to stykker. 4. Noen ganger spiser jeg halve, men som oftest tar jeg bare et par biter. Spiser aldri hele. 5. Veier 46 kilo, og er 157 cm høy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå