AnonymBruker Skrevet 20. februar #21 Del Skrevet 20. februar Spør du den vanlige mannen eller kvinnen i gata så vil de nok svare at det ikke er pent og at man kan finne noe annet. Men spør du ulike utøvere i diverse sporter så er det nok svært få som tenker over det. Det er et plagg beregnet for løping, og når du skal løpe så velger du selvsagt det plagget du er komfortabel med å bruke til aktiviteten så lenge det faktisk dekker til de delene av kroppen man ikke viser frem. Jeg både løper og trener en del styrke, og jeg velger alltid tøy etter aktivitet og mitt behov, hva andre tenker om det får være opp til dem, jeg velger å ikke bry meg. 😊 Anonymkode: c0529...f66 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DrueSmoothie Skrevet 20. februar #22 Del Skrevet 20. februar Ja selvfølgelig er det det Jeg tror det er flere menn enn kvinner som mener at en mann ikke kan trene i tights og jeg kan ikke fatte hvor det kommer fra Der jeg bor er det menn i løpetights, ski-tights, sykkelbukser etc "overalt", alt etter årstid og for meg er dette helt normalt! Og en godt trent mann i tights ser jo bra ut Og en mindre trent mann i tights ser fortsatt ikke dårligere ut enn om han skulle hatt på seg en løsere bukse... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #23 Del Skrevet 20. februar Å velge å ikke bry seg om folk i omgivelsene er jo veldig egoistisk. Man trenger ikke å ha på seg tights hele tiden. Det går godt an å trene i vanlige treningsbukser om de er store nok. Å slippe å se andres mest hemmelige krinkler og kroker er noe jeg ønsker og jeg selv trener aldri i noe som er for lite, eller tettsittende. Jeg er av det høflige slaget. Å bli beglodd er en veldig negativ ting, uansett årsak. Anonymkode: 15505...ebe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #24 Del Skrevet 20. februar Helt ok med menn i løpetights, jeg blir ikke støtt av det. Det er vel ikke så mye annet som er egnet i å løpe i vinterstid. I verstefall kan en dra en shorts over? Anonymkode: a0da3...c9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cancellara Skrevet 20. februar #25 Del Skrevet 20. februar Kjør på kompis !! DU skal trene i det du syns er komfortabelt og mest passende for DEG. Selv om andre, og særlig kvinner syns det er usexy og STØGGT på en mann - så må du IKKE bry deg. Det er du som skal trene og det er du som skal føle deg vel når du trener, og du får bare DRITE i blikk,eller ikke blikk mot deg..... Jeg sykler en del landevei sykkel selv, og da er jeg nødt til å bruke tettsittende sykkelbukse MED padding....det er det som er komfortabelt for meg og da sykler jeg med det....og DRITER FULLSTENDIG i hva andre skulle mene om menn i tights..... Så vær så snill ; bare bruk det som er komfo for deg når du trener.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #26 Del Skrevet 20. februar Helt greit det, men jeg forbinder det med en frosk som løper. Jeg liker frosker da så gjør meg ingenting om det er en forvokst en som løper forbi 😆 Anonymkode: cb3c5...b8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cancellara Skrevet 20. februar #27 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Å velge å ikke bry seg om folk i omgivelsene er jo veldig egoistisk. Man trenger ikke å ha på seg tights hele tiden. Det går godt an å trene i vanlige treningsbukser om de er store nok. Å slippe å se andres mest hemmelige krinkler og kroker er noe jeg ønsker og jeg selv trener aldri i noe som er for lite, eller tettsittende. Jeg er av det høflige slaget. Å bli beglodd er en veldig negativ ting, uansett årsak. Anonymkode: 15505...ebe Er dette virkelig en tanke som ligger i hodet ditt ? At det er egoistisk å tenke på hva man har på seg når man trener ?? Diskusjoner om lettkledde damer på treningssenter fins det mye av. På treningssenteret ser jeg folk gå kledd som de ønsker, og jeg bryr meg ikke.....jeg har fokus på å føle meg komfortabel med bekledning når jeg trener - det er for meg viktigst, og såvel kan du gjerne si det er en egoistisk tanke, og det er IKKE i tankene mine at JEG skal bry meg om hva andre syns om mine treningsklær - da har jeg fokus på min egen trening som er pri 1. Jeg er ingen kikker heller, og bryr meg ikke særlig om hva andre har på seg når de trener. Om alle hadde en sånn tanke i hodet sitt så hadde ikke dette vært noen diskusjon faktisk....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #28 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (På 16.2.2025 den 20.50): Det er ufattelig stygt og usexy, men er det looken du går for på løpetur? Anonymkode: aef85...e5a Synes det er flott å se på jeg. Selv gir jeg fullstendig faen i hva folk tror og tenker om meg. Det er vel den beste følelsen jeg har lært meg i mitt snart sekstiårige liv. Gi faen! Ja, jeg dusjer og har rene klær og oppfører meg høflig og dannet. Men gir altså faen. Anonymkode: 53270...4f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #29 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Å velge å ikke bry seg om folk i omgivelsene er jo veldig egoistisk. Man trenger ikke å ha på seg tights hele tiden. Det går godt an å trene i vanlige treningsbukser om de er store nok. Å slippe å se andres mest hemmelige krinkler og kroker er noe jeg ønsker og jeg selv trener aldri i noe som er for lite, eller tettsittende. Jeg er av det høflige slaget. Å bli beglodd er en veldig negativ ting, uansett årsak. Anonymkode: 15505...ebe Tights må da for pokker være innafor, uansett kjønn! Man kan være høflig selv om man går i tights. Hele tiden! Anonymkode: 53270...4f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #30 Del Skrevet 20. februar Det er ikke noe fint på men nei, men hvem bryr seg? Så lenge du syns det er behagelig og du ikke er på løpetur for å sjekke dame syns jeg du skal bruke de tightsene. Anonymkode: 2d5ec...a80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #31 Del Skrevet 20. februar Det går fint 👍 K37. Anonymkode: b04d3...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå