Gå til innhold

Menn i løpetights ok?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det akseptabelt at jeg som mann løper ute om vinteren i vintertights? Synes det er veldig behagelig å løpe i, men når jeg søkte etter det på nett ser jeg veldig mange kvinner i allefall var negativ til det. Er det slik enda? Omså hvorfor?

Anonymkode: ab22f...7f8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt... Hvorfor skulle det ikke være i orden? Du skal på løpetur, ikke på sjekkern, så hvorfor bry seg?

Når du er ute å løper, hvor mange personer møter du på, hvor du oppriktig legger merke til, og tenker over hva de har på seg?

Typen min løper alltid i tights, hvis det ikke er varmt nok til shorts...

Anonymkode: 5c68d...7d7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er ufattelig stygt og usexy, men er det looken du går for på løpetur? 

Anonymkode: aef85...e5a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jeg dessverre enig i. Det ser ut som frosker som kommer løpende eller noe. 

Anonymkode: 9340b...8b3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er helt ok. 

Anonymkode: 03163...2be

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ok. Bruk det du trives i. Tenker aldri på at det er stygt, tenker heller for en sprek type 😊

Anonymkode: a3d09...44d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen bryr seg. 

Anonymkode: 5de60...f52

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den er veldig behagelig å ha på seg. Kan ikke tenke meg at folk studerer hva jeg løper i på vinteren utendørs. 

Anonymkode: ab22f...7f8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville i hvert fall ha valgt en løpejakke som gikk litt nedover.

Mye annet som er behagelig å løpe i, også...

Anonymkode: 025a4...421

Skrevet

Komfort før forfengelighet når man løper. Har selv en mann som løper i tights, men både han og jeg er enige i at det ser ikke bra ut og han er godt trent i tillegg :) Men who cares. Kjør på med det som er mest behagelig :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Slik som på kvinner, bare de er hakket verre som går langt opp i rævsprekken. Men folk velger vel etter komfort. Brukt det selv før, selv om jeg ikke følte meg noe fin i det, men det var komfertabel og praktisk, og jeg ga totalt faen i hva andre måtte tenke 

Anonymkode: 4032d...eb2

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor dette skal være noe noen skal mene noe om?

Løper du godt med det, er behagelig, og du er fornøyd - så er det vel ravnende likegyldig om noen mener det var upassende?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn i tights? NO! Jeg syns det er veldig behagelig å gå i morgenkåpe, hjemme bak låste dører, drar ikke på butikken med det selv om det er komfortabelt å gå i...

Anonymkode: e310d...101

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Menn i tights? NO! Jeg syns det er veldig behagelig å gå i morgenkåpe, hjemme bak låste dører, drar ikke på butikken med det selv om det er komfortabelt å gå i...

Nå skal TS løpe i de da....

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ville i hvert fall ha valgt en løpejakke som gikk litt nedover.

Mye annet som er behagelig å løpe i, også...

Løpetights til menn viser vanligvis mindre konturer enn for damer, og spesielt vintertights er sjeldent så tettsittende og avslørende som en speedo. 
Løpetights til menn er ofte svarte eller mørke, og avslører ikke stort mer enn hva for eksempel en skinny jeans viser. 
Hvis det er for avslørende for deg når de løper forbi, at du mener de må dekke seg til bedre, så tenker jeg man bør kunne gjøre noen så enkle grep som å heve blikket og ikke stirre i skrittet på menn som løper forbi. 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Morgenkåpe er ett plagg ment for hjemmebruk. 
Vinter løpetights er ett plagg ment for å løpe ute i. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.2.2025 den 11.00):

Løpetights til menn viser vanligvis mindre konturer enn for damer, og spesielt vintertights er sjeldent så tettsittende og avslørende som en speedo. 
Løpetights til menn er ofte svarte eller mørke, og avslører ikke stort mer enn hva for eksempel en skinny jeans viser. 
Hvis det er for avslørende for deg når de løper forbi, at du mener de må dekke seg til bedre, så tenker jeg man bør kunne gjøre noen så enkle grep som å heve blikket og ikke stirre i skrittet på menn som løper

Hvis jeg hadde behov for å "stirre i skrittet på menn som løper forbi" så hadde jeg jo sagt at det bare var å kjøre på.

Tror heller at det er akkurat det menn som går rundt med det ønsker... Det er en måte å få vist seg frem på, synd for dem at damer ser megetsigende på hverandre når disse typene vandrer rundt. Blir noe annet om de i hvert fall tar på en litt lang løpejakke.

Virker som du føler deg veldig truffet.

Skrevet

Hvis menn ikke skal løpe i løpetights, hva skal de løpe i da?

Tights er bra til løping - spesielt intervalltrening. Det er ikke lett å løpe raskt med joggebukser eller hva enn dere ønsker menn skal kle seg i. Kortbukser er nok uaktuelt når det er kaldt ute, så jeg lurer på hva alternativet er? 🤨

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Løpetights er like greit for menn som kvinner. Aldri reagert på det. 

K 40

Anonymkode: b5101...570

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Løpetights er helt ok så lenge du løper! Men menn på kjøpesenter feks i tights syns jeg er litt som damer i bare bikini på butikken. Ser malplassert ut.

Anonymkode: 5f5a6...a6a

AnonymBruker
Skrevet

Helt ok, men det vil ikke automatisk si at jeg synes det er spesielt lekkert.

Jeg gremmes når jeg ser mannen min trekke det på seg, men har full forståelse at han ønsker løpe i det.

Anonymkode: a53fe...6d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...