barføtt Skrevet 13. august 2025 #101 Skrevet 13. august 2025 Vampyrina skrev (10 minutter siden): Vi vet jo ingenting om bv har blitt varslet eller ikke Nei, men sønnen ble jo født for flere år siden og ungene og Maren har jo blitt boende. Så i tilfelle har de ikke akkurat fått den hjelpen de burde fått. Men for all del, han er nok veldig god til å prate for seg som hun selv skriver. 3
Kartoffel Skrevet 13. august 2025 Forfatter #102 Skrevet 13. august 2025 Kan noen som har instagram legge ut hva hun skrev? 3
Granneman82 Skrevet 13. august 2025 #104 Skrevet 13. august 2025 Det der er så forjævlig grusomt......😵💫😵💫😟😟🤢🤢 1 4
Palmemor Skrevet 13. august 2025 #105 Skrevet 13. august 2025 barføtt skrev (2 timer siden): Nei, men sønnen ble jo født for flere år siden og ungene og Maren har jo blitt boende. Så i tilfelle har de ikke akkurat fått den hjelpen de burde fått. Men for all del, han er nok veldig god til å prate for seg som hun selv skriver. Han sto vel frem i media og sa at den man elsker tukter man. Bare det burde jo fått noen alarmklokker til å gå av 9 4
Spain Skrevet 14. august 2025 #107 Skrevet 14. august 2025 Her bør Maren beskyttes mot seg selv!Så sensitive opplysninger har ingen ting i sosiale mediaer og gjøre.Dette kan i verste fall være farlig for både barna og henne.Forstår at hun er sint,frustrert og vil muligens hevne seg,men farlig,farlig 16 4
Måne Rampelyset Skrevet 14. august 2025 #108 Skrevet 14. august 2025 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. 1
NiceOrNothing Skrevet 14. august 2025 #109 Skrevet 14. august 2025 Spain skrev (4 timer siden): Her bør Maren beskyttes mot seg selv!Så sensitive opplysninger har ingen ting i sosiale mediaer og gjøre.Dette kan i verste fall være farlig for både barna og henne.Forstår at hun er sint,frustrert og vil muligens hevne seg,men farlig,farlig Er det noe hun har delt nylig , eller refereres det til gamle innlegg ?
Spain Skrevet 14. august 2025 #110 Skrevet 14. august 2025 NiceOrNothing skrev (3 minutter siden): Er det noe hun har delt nylig , eller refereres det til gamle innlegg ? Nylig delt på Instagram,og det er tragisk at folk her inne legger ut det hun har skrevet 3 1 3
Lineaaa Skrevet 15. august 2025 #111 Skrevet 15. august 2025 Jeg tror hun føler seg tryggere med å dele, i tilfelle det skjer henne noe (hun er veldig redd han, slik jeg forstår saken) 14 1 12
Vampyrina Skrevet 15. august 2025 #112 Skrevet 15. august 2025 Lineaaa skrev (3 timer siden): Jeg tror hun føler seg tryggere med å dele, i tilfelle det skjer henne noe (hun er veldig redd han, slik jeg forstår saken) Jeg tror også hun ønsker å hjelpe andre ved å dele sitt eget. 12 3 9
Spain Skrevet 15. august 2025 #113 Skrevet 15. august 2025 Vampyrina skrev (30 minutter siden): Jeg tror også hun ønsker å hjelpe andre ved å dele sitt eget. Maren er sikkert både redd og fortvilet og ønsker å sette fokus på familievold,Men hun skal være litt forsiktig med hva hun deler som involverer barna 3 2
Orly Skrevet 15. august 2025 #114 Skrevet 15. august 2025 Skjønner godt hun deler, det er nok mange som åpenbart ikke skjønner hvordan det har vært og hvor vanskelig det er å kommende ut av sånne forhold. Hun har tiet lenge mest sannsynlig pga trusler fra han 10 1 7
Orly Skrevet 15. august 2025 #115 Skrevet 15. august 2025 Spain skrev (15 timer siden): Her bør Maren beskyttes mot seg selv!Så sensitive opplysninger har ingen ting i sosiale mediaer og gjøre.Dette kan i verste fall være farlig for både barna og henne.Forstår at hun er sint,frustrert og vil muligens hevne seg,men farlig,farlig Tror ikke det handler om hevn i det hele tatt,men heller å dele hvordan det har vært og kanskje hjelpe andre som lever sånn 9 1 6
TulleTall Skrevet 15. august 2025 #116 Skrevet 15. august 2025 Det er typisk at ofre tier, håper tiden vil hjelpe, ingen andre trenger å vite... Men det er når ofre står frem, at den andre part må ta ansvar for sine handlinger. Kanskje faktisk ta til seg at dette var ikke riktig å gjøre (...eller det gjør de vel aldri) Når ofre tier, vil det kun gagne gjerningsmannen. Kanskje at Maren står frem med hva hun har opplevd gjør at andre vil støtte henne, andre kvinner holder seg vekke fra han, at han skjønner hvor ille hun faktisk har hatt det. OG at andre kanskje også tør å bryte, og ikke bare tie 13 2 8
Spain Skrevet 15. august 2025 #117 Skrevet 15. august 2025 Orly skrev (55 minutter siden): Tror ikke det handler om hevn i det hele tatt,men heller å dele hvordan det har vært og kanskje hjelpe andre som lever sånn Tror vi snakker om to forskjellige ting,ser at du hektet deg opp i hevn,men det jeg sier er at hun må gjerne dele sine opplevelser av å være i et farlig forhold,det jeg også sier er at sensitive opplysninger om barna skal hun være forsiktig med,det kan slå tilbake på henne bla 5 2
Thyra Skrevet 15. august 2025 #118 Skrevet 15. august 2025 Palmemor skrev (På 13.8.2025 den 21.04): Han sto vel frem i media og sa at den man elsker tukter man. Bare det burde jo fått noen alarmklokker til å gå av Han uttalte vel også i media at det ville bli mye jobb å finne ektemann til alle døtrene etterhvert... 8
Granneman82 Skrevet 15. august 2025 #119 Skrevet 15. august 2025 Thyra skrev (22 minutter siden): Han uttalte vel også i media at det ville bli mye jobb å finne ektemann til alle døtrene etterhvert... Han burde vært sperra inne 🤢 Lås døra og kast nøkkelen langt bort! 14
Orly Skrevet 15. august 2025 #120 Skrevet 15. august 2025 Thyra skrev (5 timer siden): Han uttalte vel også i media at det ville bli mye jobb å finne ektemann til alle døtrene etterhvert... Forferdelig skummel mann 7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå