Gå til innhold

Maren Andrea Hansen

Kartoffel

Anbefalte innlegg

Jordbæra skrev (2 minutter siden):

Jeg sa ikke at hun skal vente med å reise heller. Med å uttale seg offentlig. 

hun har reist. Han ble fengslet, hun dro. Han har besøksforbud og er pissed. So far ser det ut til at han overholder det forbudet, men sånne folk kan ikke ties i hjel. Dette er ikke snakk om en skitten krangel mellom mor og far, det er vold, psykisk, fysisk og seksuelt. Jeg er helt for at barn ikke skal velge side, men her er det kun en side som er rett

• Liker 13
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Palmemor skrev (1 time siden):

hun har reist. Han ble fengslet, hun dro. Han har besøksforbud og er pissed. So far ser det ut til at han overholder det forbudet, men sånne folk kan ikke ties i hjel. Dette er ikke snakk om en skitten krangel mellom mor og far, det er vold, psykisk, fysisk og seksuelt. Jeg er helt for at barn ikke skal velge side, men her er det kun en side som er rett

Jeg mener at hun burde ventet med offentlige uttalelse, jeg forstår ikke hvorfor du tror jeg mener noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser alt jeg har for at alt løser seg til det beste for Maren og barna🤞🏼🤞🏼🤞🏼❤️

Hva jeg synes det søppelet av en "mann" fortjener skal jeg ikke skrive her, da blir jeg bannlyst for alltid.......men de var jo ganske kreative i middelalderen bla.....😈😈😈

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whitesnake69 skrev (56 minutter siden):

Har han slettet kontoen sin? Var venn med han men nå finner jeg han ikke på fb. 

Da har han nok blokkert deg. Da finner du ham ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soeuh skrev (22 timer siden):

Kan du rapportere om hvordan kommentarfeltet ser ut?

IMG_5567.thumb.png.2e054a3661f81ce458a739d1583eff9a.png

beklager så meldingen din litt seint, ser ut som at profilen er slettet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vampyrina skrev (54 minutter siden):

Da har han nok blokkert deg. Da finner du ham ikke. 

Finner du han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whitesnake69 skrev (1 time siden):

Har han slettet kontoen sin? Var venn med han men nå finner jeg han ikke på fb. 

Kommenterte ikke du innlegget hans? Men finner han heller ikke og har ikke skrevet andre steder enn her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latinamami skrev (5 timer siden):

Kommenterte ikke du innlegget hans? Men finner han heller ikke og har ikke skrevet andre steder enn her

Nei jeg har ikke skrevet noe på siden hans, men jeg postet en screenshot derfra igår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...