Soeuh Skrevet mandag kl 17:49 #41 Del Skrevet mandag kl 17:49 Latinamami skrev (1 time siden): Han har ikke slettet det. Han viser innlegget kun til venner (jeg er venn med han på fb) Kan du rapportere om hvordan kommentarfeltet ser ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Greentree Skrevet mandag kl 17:53 #42 Del Skrevet mandag kl 17:53 Soeuh skrev (3 minutter siden): Kan du rapportere om hvordan kommentarfeltet ser ut? Er bare støttemeldinger som står igjen. Så kan nok stemme at han sletter og blokker de som er kritiske. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet mandag kl 18:27 #43 Del Skrevet mandag kl 18:27 Greentree skrev (33 minutter siden): Er bare støttemeldinger som står igjen. Så kan nok stemme at han sletter og blokker de som er kritiske. Støttemeldinger???? Hvem i all verden er gale nok til å støtte denne mannen? 13 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet mandag kl 20:13 #44 Del Skrevet mandag kl 20:13 Orly skrev (14 timer siden): Tenker man ikke trenger å kritisere jeg da Enig !! Ha respekt for de valgene folk tar i en familietragedie som dette. De trenger ikke råd fra selvutnevnte eksperter på KG . 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whitesnake69 Skrevet mandag kl 21:52 #45 Del Skrevet mandag kl 21:52 Sønnen hans har likt innlegget hans. Han slettet tanta si på fb da hun kommenterte noe han ikke likte. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whitesnake69 Skrevet mandag kl 21:56 #46 Del Skrevet mandag kl 21:56 Spørs hvor lenge den kommentaren får stå.. 7 1 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZynZen Skrevet tirsdag kl 00:29 #47 Del Skrevet tirsdag kl 00:29 Han har en sønn fra tidligere forhold? Lurer på hva den barnemoren har å si om hans oppførsel. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet tirsdag kl 00:47 #48 Del Skrevet tirsdag kl 00:47 Jeg har fulgt Maren i mange år. Selv før hun flyktet første gang i 2021. Hun hadde en fantastisk instragram konto det hun delte fantastisk mat og hadde over 22 000 følgere og masse gode ord og støttespillere . Når hun «ut av det blå» reiste tilbake til han den høsten slettet hun kort tid etter den kontoen. Som hun hadde jobbet hardt for i mange år og byttet seg om en lojal fan base . Min teori er at hun ble presset til det jeg har likevel tenkt på henne mye og stukket innom Facebooken hennes innimellom og følger den nye kontoen hennes på insta . jeg håper hun denne gangen klarer å forbli fri. Om du leser dette Maren JEG HEIER PÅ DEG ❤️ ikke la han psyke deg til å komme tilbake til han Sånne menn kan manipulere og bryte selvtilliten man har bygget seg opp fordi de vet hvordan de skal ødelegge noe. . I tillegg er det noe som heter traumebånd, søk det opp. Kort fortvilt forteller det om hvor hardt det er å gå fra en dårlig parntner grunnet traumebåndene du har herlige barn, en lys fremtid foran deg, du kan ta lappen igjen, få jobb etterhvert. Ungene får ny skoleplass og barnehage . du en ny spleis for å få en økonomisk boost start etter dett harde livet , blir jeg og garantert mange flere å donere. Du trenger ikke den mannen der for å klare der. Du har en god familie og tusenvis av digitale støttespillere 😄 heia Maren ❤️ 9 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harehopp33 Skrevet tirsdag kl 01:10 #49 Del Skrevet tirsdag kl 01:10 Cyndaquil skrev (23 minutter siden): Jeg har fulgt Maren i mange år. Selv før hun flyktet første gang i 2021. Hun hadde en fantastisk instragram konto det hun delte fantastisk mat og hadde over 22 000 følgere og masse gode ord og støttespillere . Når hun «ut av det blå» reiste tilbake til han den høsten slettet hun kort tid etter den kontoen. Som hun hadde jobbet hardt for i mange år og byttet seg om en lojal fan base . Min teori er at hun ble presset til det jeg har likevel tenkt på henne mye og stukket innom Facebooken hennes innimellom og følger den nye kontoen hennes på insta . jeg håper hun denne gangen klarer å forbli fri. Om du leser dette Maren JEG HEIER PÅ DEG ❤️ ikke la han psyke deg til å komme tilbake til han Sånne menn kan manipulere og bryte selvtilliten man har bygget seg opp fordi de vet hvordan de skal ødelegge noe. . I tillegg er det noe som heter traumebånd, søk det opp. Kort fortvilt forteller det om hvor hardt det er å gå fra en dårlig parntner grunnet traumebåndene du har herlige barn, en lys fremtid foran deg, du kan ta lappen igjen, få jobb etterhvert. Ungene får ny skoleplass og barnehage . du en ny spleis for å få en økonomisk boost start etter dett harde livet , blir jeg og garantert mange flere å donere. Du trenger ikke den mannen der for å klare der. Du har en god familie og tusenvis av digitale støttespillere 😄 heia Maren ❤️ Heia Maren❤️Vi heier på deg 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siesta Skrevet tirsdag kl 01:15 #50 Del Skrevet tirsdag kl 01:15 Jeg heier på deg Maren og håper du får orden på livet. Ingen skal ha det sånn. Ikke du og ikke barna 🥰 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet tirsdag kl 06:56 #51 Del Skrevet tirsdag kl 06:56 ZynZen skrev (6 timer siden): Han har en sønn fra tidligere forhold? Lurer på hva den barnemoren har å si om hans oppførsel. Er vel en grunn til at de bare har et barn sammen. Hun kom seg unna. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy_87 Skrevet tirsdag kl 07:14 #52 Del Skrevet tirsdag kl 07:14 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet tirsdag kl 08:30 #53 Del Skrevet tirsdag kl 08:30 Whitesnake69 skrev (10 timer siden): Sønnen hans har likt innlegget hans. Han slettet tanta si på fb da hun kommenterte noe han ikke likte. Har han en sønn fra tidligere som er gammel nok til å være på face?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet tirsdag kl 09:11 #54 Del Skrevet tirsdag kl 09:11 hobbykokken skrev (40 minutter siden): Har han en sønn fra tidligere som er gammel nok til å være på face?? Sønnen han har fra før er født i 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet tirsdag kl 09:19 #55 Del Skrevet tirsdag kl 09:19 Jordbæra skrev (På 17.2.2025 den 8.15): Jeg sa ikke at hun burde holde kjeft, men venter til alt har roet seg og få frem sin side da, det kan føles annerledes. Da kan hun være død, eller han kan ha hentet barna. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet tirsdag kl 10:07 #56 Del Skrevet tirsdag kl 10:07 tirben skrev (46 minutter siden): Da kan hun være død, eller han kan ha hentet barna. Ja, det er bare å se litt på hva han faktisk legger ut på nett, og hvordan han velger å fremstille seg selv. En sånn person roer seg ikke ned, uten at det blir brukt tvang. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet tirsdag kl 10:08 #57 Del Skrevet tirsdag kl 10:08 Tror han virkelig på det han selv skriver? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skulptur Skrevet tirsdag kl 11:09 #58 Del Skrevet tirsdag kl 11:09 terrassen skrev (På 16.2.2025 den 21.40): Noen som vil sende screenshot sv hva han skriver? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbæra Skrevet tirsdag kl 12:40 #59 Del Skrevet tirsdag kl 12:40 tirben skrev (3 timer siden): Da kan hun være død, eller han kan ha hentet barna. Jeg sa ikke at hun skal vente med å reise heller. Med å uttale seg offentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbæra Skrevet tirsdag kl 12:41 #60 Del Skrevet tirsdag kl 12:41 Ellers vil jeg si, om hans innlegg - så mange store ord, eneste jeg ser er ordsalat. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå