Gå til innhold

Maren Andrea Hansen

Kartoffel

Anbefalte innlegg

Latinamami skrev (1 time siden):

Han har ikke slettet det. Han viser innlegget kun til venner (jeg er venn med han på fb) 

Kan du rapportere om hvordan kommentarfeltet ser ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Soeuh skrev (3 minutter siden):

Kan du rapportere om hvordan kommentarfeltet ser ut?

Er bare støttemeldinger som står igjen. Så kan nok stemme at han sletter og blokker de som er kritiske. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greentree skrev (33 minutter siden):

Er bare støttemeldinger som står igjen. Så kan nok stemme at han sletter og blokker de som er kritiske. 

Støttemeldinger???? Hvem i all verden er gale nok til å støtte denne mannen?

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (14 timer siden):

Tenker man ikke trenger å kritisere jeg da 

Enig !! Ha respekt for de valgene folk tar i en familietragedie som dette. De trenger ikke råd fra selvutnevnte eksperter på KG . 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen hans har likt innlegget hans. Han slettet tanta si på fb da hun kommenterte noe han ikke likte. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fulgt Maren i mange år. Selv før hun flyktet første gang i 2021. Hun hadde en fantastisk instragram konto det hun delte fantastisk mat og hadde over 22 000 følgere og masse gode ord og støttespillere . Når hun «ut av det blå» reiste tilbake til han den høsten slettet hun kort tid etter den kontoen. Som hun hadde jobbet hardt for i mange år og byttet seg om en lojal fan base . Min teori er at hun ble presset til det

jeg har likevel tenkt på henne mye og stukket innom Facebooken hennes innimellom og følger den nye kontoen hennes på insta . 

jeg håper hun denne gangen klarer å forbli fri. Om du leser dette Maren JEG HEIER PÅ DEG ❤️ ikke la han psyke deg til å komme tilbake til han Sånne menn kan manipulere og bryte selvtilliten man har bygget seg opp fordi de vet hvordan de skal ødelegge noe. . I tillegg er det noe som heter traumebånd, søk det opp. Kort fortvilt forteller det om hvor hardt det er å gå fra en dårlig parntner grunnet traumebåndene

du har herlige barn, en lys fremtid foran deg, du kan ta lappen igjen, få jobb etterhvert. Ungene får ny skoleplass og barnehage .  du en ny spleis for å få en økonomisk boost start etter dett harde livet , blir jeg og garantert mange flere å donere. Du trenger ikke den mannen der for å klare der. Du har en god familie og tusenvis av digitale støttespillere 😄

heia Maren ❤️

• Liker 9
  • Hjerte 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cyndaquil skrev (23 minutter siden):

Jeg har fulgt Maren i mange år. Selv før hun flyktet første gang i 2021. Hun hadde en fantastisk instragram konto det hun delte fantastisk mat og hadde over 22 000 følgere og masse gode ord og støttespillere . Når hun «ut av det blå» reiste tilbake til han den høsten slettet hun kort tid etter den kontoen. Som hun hadde jobbet hardt for i mange år og byttet seg om en lojal fan base . Min teori er at hun ble presset til det

jeg har likevel tenkt på henne mye og stukket innom Facebooken hennes innimellom og følger den nye kontoen hennes på insta . 

jeg håper hun denne gangen klarer å forbli fri. Om du leser dette Maren JEG HEIER PÅ DEG ❤️ ikke la han psyke deg til å komme tilbake til han Sånne menn kan manipulere og bryte selvtilliten man har bygget seg opp fordi de vet hvordan de skal ødelegge noe. . I tillegg er det noe som heter traumebånd, søk det opp. Kort fortvilt forteller det om hvor hardt det er å gå fra en dårlig parntner grunnet traumebåndene

du har herlige barn, en lys fremtid foran deg, du kan ta lappen igjen, få jobb etterhvert. Ungene får ny skoleplass og barnehage .  du en ny spleis for å få en økonomisk boost start etter dett harde livet , blir jeg og garantert mange flere å donere. Du trenger ikke den mannen der for å klare der. Du har en god familie og tusenvis av digitale støttespillere 😄

heia Maren ❤️

Heia Maren❤️Vi heier på deg

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på deg Maren og håper du får orden på livet. Ingen skal ha det sånn. Ikke du og ikke barna 🥰

• Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ZynZen skrev (6 timer siden):

Han har en sønn fra tidligere forhold? Lurer på hva den barnemoren har å si om hans oppførsel. 

Er vel en grunn til at de bare har et barn sammen. Hun kom seg unna.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whitesnake69 skrev (10 timer siden):

Sønnen hans har likt innlegget hans. Han slettet tanta si på fb da hun kommenterte noe han ikke likte. 

Har han en sønn fra tidligere som er gammel nok til å være på face??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hobbykokken skrev (40 minutter siden):

Har han en sønn fra tidligere som er gammel nok til å være på face??

Sønnen han har fra før er født i 2008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbæra skrev (På 17.2.2025 den 8.15):

Jeg sa ikke at hun burde holde kjeft, men venter til alt har roet seg og få frem sin side da, det kan føles annerledes. 

Da kan hun være død, eller han kan ha hentet barna.  

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirben skrev (46 minutter siden):

Ja, det er bare å se litt på hva han faktisk legger ut på nett, og hvordan han velger å fremstille seg selv. En sånn person roer seg ikke ned, uten at det blir brukt tvang.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
tirben skrev (3 timer siden):

Jeg sa ikke at hun skal vente med å reise heller. Med å uttale seg offentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...