Gå til innhold

Maren Andrea Hansen

Kartoffel

Anbefalte innlegg

I innlegget hans skriver han bl.a at han har sittet i varetekt siden 23 Desember og har kommet ut nå. Han ønsker og at media skriver om det. Han framstiller selvfølgelig seg selv som uskyldig og henne som gal.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er innlegget hans. Må være greit å dele når han ønsker at media skal plukke opp saken.

w9YxKbT.png

gQoYkZ0.png

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er Marens eneste løsning å gå ut offentlig med dette. Hun føler seg truet på livet av denne mannen, vi har jo sett nok av slike saker med tragisk utfall de siste år. 

Denne mannen har vist for hele landet hva for en type han er. På farmen kom mange av hans motbydelige sider frem, han er jo til og med stolt av hvordan han fremstår.

Hans plan for livet gikk han jo selv offentlig ut med: skaff en veldig ung dame uten livserfaring og form henne slik du vil ha henne.

Problemet hans nå er at damen er blitt voksen og hele landet vet hvilken drittsekk han var og åpenbart fortsatt er. 

Lykke til fremover Maren, dette går bra 

• Liker 25
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbæra skrev (3 timer siden):

Jeg har selv opplevd at noen skriver grove løgner om meg på fb. Selvfølgelig har jeg tenkt flere ganger på hvordan jeg ville ha ordlagt meg for å gå i forsvar. Likevel får jeg meg aldri til å gjøre det. 

Jeg vil heller sterkt anbefale å forholde seg helt rolig helt til sannheten kommer frem. La den ene parten være dramatisk nok til å dra inn hele verden, men sitt på vent for å se de grave seg ned selv av dette. Aldri legg ut slikt når det står på som verst, vent å se hvordan det føles når alt er over. 

Fint for deg at du klarer å holde tyst, men ha respekt for at andre har behov for å forsvare seg mot grove løgner og krenkelser.

Hun har vel holdt kjeft lenge nok i et dysfunksjonelt forhold hvor hun har blitt behandlet som en undersått.  Skjønner godt at hun står opp for seg selv!

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (6 timer siden):

Håper hun klarer å holde unna barna fra han. Virker som han er ute fra fengsel siden han har postet dette med at hun har kidnappet  barna… kan ikke huske å ha sett media har skrevet at han er ute

Er han i fengsel?? Er dette noe media har omtalt?

Endret av Thyra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han burde sperres inne på forvaringsdom med en gang. Trenger ikke å vente til han har drept noen når alle varsellamper allerede blinker.

• Liker 20
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (8 timer siden):

Håper hun klarer å holde unna barna fra han. Virker som han er ute fra fengsel siden han har postet dette med at hun har kidnappet  barna… kan ikke huske å ha sett media har skrevet at han er ute

Er en stund siden han ble løslatt , fikk ikke varetektsfengsle han videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbæra skrev (8 timer siden):

En ting er hva man deler med sine nærmeste, men det er også lurt å tenke fremover, ikke her og nå. 

Tenker man ikke trenger å kritisere jeg da 

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (6 timer siden):

Fint for deg at du klarer å holde tyst, men ha respekt for at andre har behov for å forsvare seg mot grove løgner og krenkelser.

Hun har vel holdt kjeft lenge nok i et dysfunksjonelt forhold hvor hun har blitt behandlet som en undersått.  Skjønner godt at hun står opp for seg selv!

Helt enig ! 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (7 timer siden):

Jeg sa ikke at hun burde holde kjeft, men venter til alt har roet seg og få frem sin side da, det kan føles annerledes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thyra skrev (3 timer siden):

Er han i fengsel?? Er dette noe media har omtalt?

Media har omtalt saken, dog ikke ved å identifisere vedkommende. Men leser du innlegget hans, skriver han det jo selv, at han har vært varetektsfengslet i en måned. 

forøvrig leser jeg i kommentarfeltet hos MAH at Andreas sletter og blokkerer kommentarer som ikke støtter hans innlegg. Inkludert familiemedlemmer. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbæra skrev (20 minutter siden):

Jeg sa ikke at hun burde holde kjeft, men venter til alt har roet seg og få frem sin side da, det kan føles annerledes. 

Han har sittet 4 uker i varetekt mistenkt for vold, psykisk, fysisk og seksuell, i nære relasjoner. Jeg tenker at hun etter den facebookposten hans står fritt til å skrike så høyt hun bare ønsker. Mannen er klin gæern og det trenger folk å vite. At han i det hele tatt har hatt baller nok til å forsøke å umyndiggjøre dama er jo bevis nok på at han ikke bør ha, eller fortjener, å ha omgang med egne barn

• Liker 21
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Palmemor skrev (10 minutter siden):

Han har sittet 4 uker i varetekt mistenkt for vold, psykisk, fysisk og seksuell, i nære relasjoner. Jeg tenker at hun etter den facebookposten hans står fritt til å skrike så høyt hun bare ønsker. Mannen er klin gæern og det trenger folk å vite. At han i det hele tatt har hatt baller nok til å forsøke å umyndiggjøre dama er jo bevis nok på at han ikke bør ha, eller fortjener, å ha omgang med egne barn

Det er jeg enig i. Likevel mener jeg som jeg gjør. Det er ingenting riktig med fyren, jeg mener det jeg gjør for at hun kan beskytte andre enn han. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (10 timer siden):

Har han vært i fengsel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MzMe skrev (1 minutt siden):

Har han vært i fengsel? 

Ja det står jo i innlegget hans som også ligger i tråden her, han ble varetektsfengslet 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
hubbabubba00 skrev (9 timer siden):

Her er innlegget hans. Må være greit å dele når han ønsker at media skal plukke opp saken.

w9YxKbT.png

gQoYkZ0.png

Hva faen?!? Hvilken fantasiverden er det han lever i? 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Statistikken på partnerdrap i Norge er stygg, så jeg håper virkelig de rette instanser ordner opp før det er for sent.......😕😕

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

terrassen skrev (19 timer siden):

Ser ikke det nyeste innlegget hans? Bare noe om Israel fra tidligere?

Han har slettet det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fenomen skrev (23 minutter siden):

Han har slettet det..

Han har ikke slettet det. Han viser innlegget kun til venner (jeg er venn med han på fb) 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...