Gå til innhold

Maren Andrea Hansen

Kartoffel

Anbefalte innlegg

Fant ikke igjen tråden om henne så opprettet ny. 

Helt sykt det hun skriver i sitt siste FB-innlegg.

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kartoffel skrev (7 minutter siden):

Fant ikke igjen tråden om henne så opprettet ny. 

Helt sykt det hun skriver i sitt siste FB-innlegg.

Hva skrev hun om?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (2 minutter siden):

Ikke uventet. 
noen som vet hva han kaller seg på fb nå?

Maren Andrea Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off.. Stakkars jente og barna💔 Så godt hun har kommet seg unna.

Endret av Humleguri
Skrivefeil
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Humleguri skrev (22 minutter siden):

Off.. Stakkars jente og barna💔 Så godt hun har kommet seg unna.

Den mannen bør sperres inne . Noen som vet hvilket navn han poster under på FB? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (2 minutter siden):

Den mannen bør sperres inne . Noen som vet hvilket navn han poster under på FB? 

Andreas Haugemæland

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv opplevd at noen skriver grove løgner om meg på fb. Selvfølgelig har jeg tenkt flere ganger på hvordan jeg ville ha ordlagt meg for å gå i forsvar. Likevel får jeg meg aldri til å gjøre det. 

Jeg vil heller sterkt anbefale å forholde seg helt rolig helt til sannheten kommer frem. La den ene parten være dramatisk nok til å dra inn hele verden, men sitt på vent for å se de grave seg ned selv av dette. Aldri legg ut slikt når det står på som verst, vent å se hvordan det føles når alt er over. 

Endret av Jordbæra
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

terrassen skrev (14 minutter siden):

Ser ikke det nyeste innlegget hans? Bare noe om Israel fra tidligere?

Han har nok delvis lukket profil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jordbæra skrev (59 minutter siden):

Jeg har selv opplevd at noen skriver grove løgner om meg på fb. Selvfølgelig har jeg tenkt flere ganger på hvordan jeg ville ha ordlagt meg for å gå i forsvar. Likevel får jeg meg aldri til å gjøre det. 

Jeg vil heller sterkt anbefale å forholde seg helt rolig helt til sannheten kommer frem. La den ene parten være dramatisk nok til å dra inn hele verden, men sitt på vent for å se de grave seg ned selv av dette. Aldri legg ut slikt når det står på som verst, vent å se hvordan det føles når alt er over. 

Delvis enig  . Men det er veldig vanskelig å sitte stille i båten når man blir utsatt for så grove krenkelser som dette . Å hun har jo absolutt ingenting å tape på å spille med åpne kort ( untatt hensynet til barn / familien hans ) . Mulig vi må slutte å oppfordre til taushet for de som blir utsatt for sånt . Viktig å tørre å stå opp for seg selv å sette skapet på riktig plass . ( selv om jeg vanskelig kan forestille meg at han har noe særlig med støttespillere)  . Hun har garantert drøftet utspillet sitt med advokat . 

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun klarer å holde unna barna fra han. Virker som han er ute fra fengsel siden han har postet dette med at hun har kidnappet  barna… kan ikke huske å ha sett media har skrevet at han er ute

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (1 minutt siden):

Håper hun klarer å holde unna barna fra han. Virker som han er ute fra fengsel siden han har postet dette med at hun har kidnappet  barna… kan ikke huske å ha sett media har skrevet at han er ute

Når alle andre har fått med seg hvor hun er, så visste nok han det også. Dermed kan han ikke rope kidnapping. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Klappe skrev (2 minutter siden):

Har han sittet inne??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (15 minutter siden):

Delvis enig  . Men det er veldig vanskelig å sitte stille i båten når man blir utsatt for så grove krenkelser som dette . Å hun har jo absolutt ingenting å tape på å spille med åpne kort ( untatt hensynet til barn / familien hans ) . Mulig vi må slutte å oppfordre til taushet for de som blir utsatt for sånt . Viktig å tørre å stå opp for seg selv å sette skapet på riktig plass . ( selv om jeg vanskelig kan forestille meg at han har noe særlig med støttespillere)  . Hun har garantert drøftet utspillet sitt med advokat . 

En ting er hva man deler med sine nærmeste, men det er også lurt å tenke fremover, ikke her og nå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbæra skrev (3 minutter siden):

En ting er hva man deler med sine nærmeste, men det er også lurt å tenke fremover, ikke her og nå. 

Delvis enig som sagt. Men regner med at delingen hennes er drøftet med advokat . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (56 minutter siden):

Det var en sak omtalt i media men uten bruk av navn eller sak, men på en måte som at alle som vet om saken vet hvem og hva det dreide seg om. Om det dreier seg om Marens eksmann eller ikke vites ikke ettersom det vil bli regnet som spekulasjon

Heier på Maren og håper at hun denne gangen slipper unna for godt. La oss aldri glemme at eks-mannen hennes giftet seg meg henne da hun var 18 år fordi hun var "lett å forme" LINK

Direkte sitat fra Andreas Whatever-etternavn-han-går-for-akkurat-nå: "[jeg] giftet meg med en 18 åring for å kunne forme henne slik jeg ville". Han er 11 år eldre enn Maren.

Andreas Whatever(etc.) var 29 da han giftet seg med tenåringsbruden sin. Han uttalte til VG følgende om aldersforskjellen:

Det er helt i tråd med tradisjonen i gamle dager. Da jenta ble født, så skulle mannen hennes være så gammel at han greide å velte et lite møkkalass. Det vil si 10-12 år. Det viktigste er at mannen er moden. Jeg synes det er altfor tidlig mår menn under 25 år gifter seg. LINK

Alle som kan sin historie, vet at dette er feil. Det har aldri vært en slik tankegang i Norge, hvilket samtlige kirkebøker (som registrer ekteskap) kan bekrefte. Mannen har sånn ca. vært to år eldre enn kvinnen og gjennomsnittlig giftealder har vært i midten av 20 årene til slutten av 20 årene, dette er tall som et gjeldene helt tilbake til tildig 1700-tall (jeg har ikke giddet å sjekke lenger tilbake).

LINK til gjennomsnittsalder ved giftermålet, etter kjønn (avslutta serie) 1851-1855 - 1986-1990. (SSB). Kvinner: lavelste gjennomsnittsalder 22,6 år i perioden1966-1970, høyeste gjennomsnittsalder 27,2 i perioden 1862-1865. Menn: 25,2 i perioden 1971-1975, høyeste gjennomsnittalder 29,3 i perioden 1936-1940 og 1946-1950.

LINK til gjennomsnittsalder ved giftemål, 1700-tallet (26 for kvinner og 28 for menn).

Når det kommet til vold i hjemmet uttalte Marens eks-mann følgenede: "Jeg mener man kan tukte så langt at det ikke skader barnet" LINK

Endret av Alice123
  • Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...