AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:08 #1 Del Skrevet søndag kl 19:08 Jeg er renholder med fagbrev og trenger å tjene litt ekstra penger. Tenkte da at jeg kan vaske leiligheter ved utflytting. Men jeg vet ikke hvor mye det er vanlig å ta betalt for det. Og må vel betale skatt av det? Hvordan ordne det med skatt på sånn jobb? Anonymkode: c211f...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:18 #2 Del Skrevet søndag kl 21:18 Du må ha enkeltmannsforetak. Så må du føre regnskap for å se hva du har i fortjeneste, for å regne ut skatt. Hva som er vanlig ta kommer an på. Typisk pris for en 50kvm leilighet er mellom 3500,- og 8000,- pluss mva. Anonymkode: d6046...db1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueblizz Skrevet mandag kl 18:27 #3 Del Skrevet mandag kl 18:27 (endret) AnonymBruker skrev (21 timer siden): Du må ha enkeltmannsforetak. Så må du føre regnskap for å se hva du har i fortjeneste, for å regne ut skatt. Hva som er vanlig ta kommer an på. Typisk pris for en 50kvm leilighet er mellom 3500,- og 8000,- pluss mva. Anonymkode: d6046...db1 Ville heller tatt vakter på Kiwi. Kanskje meldt deg som ringevikar i bolig så kunne du tatt helgevakter? Endret mandag kl 18:28 av Blueblizz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:06 #4 Del Skrevet mandag kl 19:06 jeg ville jobba svart, du kan ta oppdrag fra en enkelt privat oppdragsgiver for 5999.- pr stykk pr år, en plikter heller ikke å føre regnskap før en har tjent 50 000.- pr år. anbefaler kontanter i størst mulig grad! Anonymkode: 1f2fc...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå