AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:59 #1 Del Skrevet søndag kl 18:59 Hei, jente 26 år her! Jeg var sånn halvveis sammen med en fyr fra jeg var 20-22 år. Vi mye sammen, reiste på tur (en mnd i strekk), besøkte hverandre jevnt og bodde tidvis sammen. Greia er at jeg var ung og han er 10 år eldre enn meg. Når vi møttes følte ikke at jeg var klar, ville blant annet fullføre påbygg noe som krevde at jeg måtte flytte, i tillegg slet jeg en del psykisk på den tiden. Nå studerer jeg og merker at jeg savner han sykt, var veldig glad i han, men vi møttes på feil tidspunkt for meg, han var egentlig perfekt. Vi avslutte aldri, men jeg trakk meg unna og han er ikke veldig masete av seg som person. Skjøv han nok bort fordi jeg ikke følte jeg fortjente noe så bra! Har så lyst å sende han en mld, men vet ikke om han har dame eller noe. Ville dere gjort det eller latt være, evt hvordan ta kontakt? Han bor ca 3-4 timer i bil unna meg. Anonymkode: 8d2b0...ef7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:04 #2 Del Skrevet søndag kl 19:04 Det skader da ikke å sende en melding, og spørre hvordan det står til, og så ta det derfra? Anonymkode: af905...570 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:05 #3 Del Skrevet søndag kl 20:05 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, jente 26 år her! Jeg var sånn halvveis sammen med en fyr fra jeg var 20-22 år. Vi mye sammen, reiste på tur (en mnd i strekk), besøkte hverandre jevnt og bodde tidvis sammen. Greia er at jeg var ung og han er 10 år eldre enn meg. Når vi møttes følte ikke at jeg var klar, ville blant annet fullføre påbygg noe som krevde at jeg måtte flytte, i tillegg slet jeg en del psykisk på den tiden. Nå studerer jeg og merker at jeg savner han sykt, var veldig glad i han, men vi møttes på feil tidspunkt for meg, han var egentlig perfekt. Vi avslutte aldri, men jeg trakk meg unna og han er ikke veldig masete av seg som person. Skjøv han nok bort fordi jeg ikke følte jeg fortjente noe så bra! Har så lyst å sende han en mld, men vet ikke om han har dame eller noe. Ville dere gjort det eller latt være, evt hvordan ta kontakt? Han bor ca 3-4 timer i bil unna meg. Anonymkode: 8d2b0...ef7 Du var objektivt alt for ung for han og det er rart av han å innlede noe fra starten av. Gransk han som person når du møter han, Jan være de unge rose brillene som spiller deg et puss. Nå er du eldre og vet langt mer. Anonymkode: 1a484...c92 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:08 #4 Del Skrevet mandag kl 07:08 En 30 åring som var interessert i en 20 åring? Da er man spesiell på et vis (ikke positivt) Ville holdt meg laaaangt unna Anonymkode: 67317...a3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:17 #5 Del Skrevet mandag kl 07:17 Det er jo et rødt flagg. Du er sikkert for gammel for han nå. Men tipper du ikke lar vær så lykke til. Anonymkode: 629c2...920 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 07:49 #6 Del Skrevet mandag kl 07:49 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): En 30 åring som var interessert i en 20 åring? Da er man spesiell på et vis (ikke positivt) Ville holdt meg laaaangt unna Anonymkode: 67317...a3d Og det gjør virkelig ikke saken bedre at 20 åringen slet psykisk og hadde lav selvtillit heller. Du skriver at han var perfekt for deg, men du er ikke den samme personen når du er 26 som du var som 20-22. Han er neppe den samme personen heller. Jeg håper i hvert fall at han ikke er en person som går etter folk som knapt er voksne og sliter psykisk. Anonymkode: f349f...0e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå