AnonymBruker Skrevet 16. februar #1 Skrevet 16. februar Hei Kg! trenger noen kloke kvinner til å gi en mann et godt råd... For noen år siden var jeg sammen med ei fantastisk jente. Og under denne perioden var det ei annen jente som også hadde et øye til meg. Jeg og min kjæreste gikk hvert til vårt etterhvert. 6 år siden nå... Jeg har lyst til å bli kjent med hun som hadde et øye til meg. Jeg syns hun var søt og virket veldig gøyal å være med. Det fikk jeg oppleve da hun ville ha meg med i studentforening og hun viste at hun likte meg under en av flere fester vi møttes (dette var før kjæresten min kom inn i bildet). Jeg har ikke snakket med hun siden. Og jeg har ikke sosiale medier. Jeg har en profil men det er bare for meg til å sjekke salgsgrupper. Det jeg tenker er at det ser rart ut å "adde henne" på en slik plattform da, at det ser litt rart og kanskje til og med desperat ut. Hva burde jeg gjøre, hvis dere ser det fra en kvinnes øyne? Hun er forsåvidt aktiv på sosiale medier. Takk! Anonymkode: 779c4...336
AnonymBruker Skrevet 16. februar #2 Skrevet 16. februar Jeg tror det er litt dumt, for hun var jo ikke nok for deg på den tiden. Så jeg tenker du vil ha henne fordi det ikke er noen andre som overgår henne for øyeblikket. Anonymkode: 47199...258 10
AnonymBruker Skrevet 16. februar #3 Skrevet 16. februar Da må du google og sjekke hvor hun befinner seg, og om hun er singel. Å prøve å finne ut hvor hun holder til og sånne ting , og kanskje prøve å møte henne litt sånn «spontant» Å bare er sende en sms etter 6 år ville jeg iallefall syntes bare litt spesielt og ikke nødvendigvis det smarteste Anonymkode: b773d...631 1
Bippeti Skrevet 16. februar #4 Skrevet 16. februar Du lever bare en gang, hvorfor ikke legge henne til og sende et hei, hvordan går det? Veldig rart å ikke gjøre det om man har lyst. Kanskje får du svar. Kanskje får du igang en samtale og møte. Kanskje ikke, men da vet du at det bare er å gå videre. Den som intet våger, intet vinner. Rett og slett. Ikke hør på de andre tregingene 😄 2 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar #5 Skrevet 16. februar Bippeti skrev (2 minutter siden): Du lever bare en gang, hvorfor ikke legge henne til og sende et hei, hvordan går det? Veldig rart å ikke gjøre det om man har lyst. Kanskje får du svar. Kanskje får du igang en samtale og møte. Kanskje ikke, men da vet du at det bare er å gå videre. Den som intet våger, intet vinner. Rett og slett. Ikke hør på de andre tregingene 😄 Må jeg ha profilbilde? Anonymkode: 779c4...336
Bippeti Skrevet 16. februar #6 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Må jeg ha profilbilde? Anonymkode: 779c4...336 Du må ingenting, du gjør som du vil. Men tror det lureste er å ha et ålreit profilbilde, ja. Ikke gjem deg, liksom. Åpen og vennlig er bra. 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar #7 Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Da må du google og sjekke hvor hun befinner seg, og om hun er singel. Å prøve å finne ut hvor hun holder til og sånne ting , og kanskje prøve å møte henne litt sånn «spontant» Å bare er sende en sms etter 6 år ville jeg iallefall syntes bare litt spesielt og ikke nødvendigvis det smarteste Anonymkode: b773d...631 Jeg hadde ikke egentlig tenkt det var rart. Har fått sms flere perioder i ettertid fra en fyr som liker meg. Anonymkode: 47199...258 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar #8 Skrevet 16. februar Hvis du ikke ville ha henne den gangen. Så tror jeg det er for sent men du kan prøve. Jenter er intressert en gang som regel, ikke flere ganger. Anonymkode: 1fabd...e9c 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar #9 Skrevet 17. februar Hun var ikke bra nok for deg den gangen, hvorfor skulle hun fortsatt være interessert i deg? Ta det fra en som har vært i hennes posisjon. Da jeg var student klinte jeg med en fyr på fest, og ble hodestups forelsket i dette mennesket. Da jeg tok mot til meg og prøvde meg på ham flere måneder senere kunne han fortelle at han hadde fått seg dame. Han gav meg en klem, og jeg var helt knust. Hadde han tatt kontakt med meg i dag (mer enn 6 år senere btw) hadde jeg ledd meg skakk. Jeg har kommet meg videre i livet, ellers takk!😄. Det skjedde faktisk at min første forelskelse fra Videregående tok kontakt på sosiale medier da dette ble oppfunnet. Jeg var ikke interessert i å snakke med ham utover noen høflighetsfraser. Et tilbakelagt kapittel, og takk og pris for det... Anonymkode: 11f4b...fba 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar #10 Skrevet 17. februar Jeg syns på en måte det er litt barnslig å si at fordi han ikke ville ha henne den gangen så kan han ikke ta kontakt nå. Den gangen kjente han henne ikke og hun kjente ikke ham. For alt hun vet kan han ha vært uvitende om hennes gode øye til ham. Og folk forandrer seg og utvikler seg, det er ikke noe rart om man blir interessert i en som man ikke innledet forhold til for mange år siden. Du har ikke noe å tape på å ta kontakt med henne, ts. For alt du vet er dette kvinnen i ditt liv, det vet du ikke før dere blir bedre kjent. Anonymkode: 54868...90d 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar #11 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvis du ikke ville ha henne den gangen. Så tror jeg det er for sent men du kan prøve. Jenter er intressert en gang som regel, ikke flere ganger. Anonymkode: 1fabd...e9c Han var i et forhold. Så han valgte kjæresten. I ettertid som singel tenker han på henne. Det er det motsatte av dealbreaker å ikke gå etter andre mens du er i et forhold. Anonymkode: 8eef0...8a3 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar #12 Skrevet 17. februar Da har jeg sendt en forespørsel med navn og profilbilde, så er det bare å vente i spenning! Anonymkode: 779c4...336 1
Million Skrevet 17. februar #13 Skrevet 17. februar Prøv å finne mobilnummeret hennes og send henne en melding på god, gammeldags sms i stedet? Da slipper du å registrere deg og greier på sosiale medier bare for å ta kontakt med henne. Husk å signere sms'en med fullt navn da, så hun vet hvem den er fra. Ikke bare "Ole". 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar #14 Skrevet 17. februar Du må selvsagt sjekke at hun virkelig er single. Jeg synes ikke det er rart med en sms når du kjenner henne, og dere begge har hatt et godt øye til hverandre. Du kunne jo skrevet at du har tenkt deg til byen hennes (eller om hun bor i samme by, så finner du på noe) og om hun kunne tenke seg å ta en kaffe med deg, eller bli med deg ut på noe annet. Kan være greit å flette inn i en bisetning at du er single, slik at hun ikke tror at du driver og går bak ryggen på en eventuell kjæreste. Håper at du virkelig er interessert i henne, da. Dumt hvis det bare blir noe halvhjertet opplegg fordi du ikke har noen annen i siktet. Anonymkode: 5d018...07a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå