Gå til innhold

Han vil vente med samleie

Fremhevede innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg kan gjerne vente en stund, men hvorfor akkurat 12 måneder? :klø:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Bare lurer:

Viss du hadde vært sammen med drømmemannen og han ville vente 12 mnd+ med samleie, ville kjenne deg godt først og samleie er noe ekstra stort for ham sier han....

(dere beføer hverandre og onanerehverandre...)

Ville du godtat å vente så lenge med samleie?

Selvfølgelig ville jeg ha godtatt det, hva er du, en sexnymfe? Sex er ikke alt her i verden. Det lønner seg å bli kjent med folk metnalt sett som mennesker og finne ut av hvem de er og hva de vil. Sex er bare en greie som egentlig ikke er et mål i seg selv.

Skrevet

Kanskje han er jomfru?

Hva vet du om det egentlig?

Kanskje det er noe der?

Bygge opp selvtillit osv..

Skrevet

aaaaaaaaaawwwww ja , drømmemannen jo :P

Gjest baby-E
Skrevet

jeg kunne ikke vært sammen med en som ikke ville hatt sex..

Gjest Gjest
Skrevet

Interessant å se at såpass mange er “avhengig” av vaginal penetrering for at det skal kalles sex.

Gjest baby-E
Skrevet
Interessant å se at såpass mange er “avhengig” av vaginal penetrering for at det skal kalles sex.

det må ikke vaginal penetrering til for at jeg skal kalle det sex, men jeg vil ha hele pakken. Ikke oralsex og onanering.

Skrevet

Dersom jeg har gått så langt at jeg onanerer typen min har jeg passert min intimgrense så markant at jeg ikke helt forstår hvorfor jeg da skulle ventet med samleie. Da måtte jeg ha hatt noen veldig gode argument i tilfelle!!!

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Det hadde ikke vært greit for meg. Jeg vil helst begynne å ha sex tidlig i forholdet, og jeg synes samleie hører meg til sex.

Skrevet

Jeg kunne nok ventet, ja, men ville syntes det var såpass spesielt at han nok måtte gjentatt argumentene for det. Men om han virkelig var en jeg ønsket å satse på så... Jeg er i midten av 30-årene og hadde i utgangspunktet både ønsket og forventet sex noe tidligere i forholdet enn etter 1 år, men jeg måtte vurdert det der og da.

Jeg lurer på hvordan svarene hadde blitt dersom en mann hadde skrevet innlegg her om det samme (at jentekjæresten hans ville vente med sex). Hadde vi gitt han andre svar da (om å vise kjæresten respekt, etc)???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...