Gå til innhold

Han vil vente med samleie

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Bare lurer:

Viss du hadde vært sammen med drømmemannen og han ville vente 12 mnd+ med samleie, ville kjenne deg godt først og samleie er noe ekstra stort for ham sier han....

(dere beføer hverandre og onanerehverandre...)

Ville du godtat å vente så lenge med samleie?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Ikke jeg, nei! Beføling og onani må vel ta på de siste kreftene dere har av å ha lyst på hverandre?

Gjest Gjest
Skrevet

JA! Jeg hadde satt pris på det faktisk.

Gjest Piper
Skrevet

Nei, for jeg ville lært han å kjenne på det område også, for den biten skla også fungere. Går man så langt som å ha sex på alle mulige andre måter, ville jeg følt meg kjempe snytt. Selvfølgelig er ikke samleie alt, men jeg hadde ikke ventet på han i 12 mnd +

Gjest Gjesta
Skrevet

Synes det høres rart ut, gitt...

Gjest Elfrida
Skrevet

Hvis han hadde klart å forklare meg grundig hvorfor han følte det slik, så kanskje.

Det virker unektelig litt rart at det eneste man ikke skal gjøre i senga er samleie, med begrunnelse at man ikke kjenner hverandre godt nok.

Skrevet

For min del høres dette ganske sjukt ut!! :forvirret:

Gjest Chrizzy
Skrevet

Nei det høres jo ikke sykt ut. Selvfølgelig litt uvant, men egentlig så syns jeg det hørtes sjarmerende ut :) Klart det spørs på hele sammenhengen...

Gjest gjest1
Skrevet

Synes at grensen på 12 mnd. er litt rar, det blir litt søkt for meg rett og slett.

Jeg kunne nok akseptert at han ville vente til han følte det var riktig/at det var blitt seriøst nok mellom oss osv., men jeg synes som sagt det blir litt rart når han setter et tidsperskeptiv på det.

Gjest Markus i Oslo
Skrevet

Jeg synes det virker litt rart at man kan definere en dato man er "klar." På den andre siden har jeg respekt for dem som vil vente til de er følelsesmessig klare. Så egentlig burde jeg bare sagt at jeg er enig med Titta.

Gjest Gjest
Skrevet
Det virker unektelig litt rart at det eneste man ikke skal gjøre i senga er samleie, med begrunnelse at man ikke kjenner hverandre godt nok.

Må si meg enig i det. Jeg har aldri skjønt det med at noen mener man kan gjøre stort sett alt bortsett fra samleie, og så tro at man da er så dydig...

Gjest Chrizzy
Skrevet

Men er jo litt spenningsskapende da!

Fikk en litt merkelig tanke her. Tro om det er fordi han ikke har noe der, håper trådstarter har sett at "den eksisterer og virker". Eller kan man kanskje bli lurt, slik som menn kan bli, av ei dame som egentlig er en mann :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Må si meg enig i det. Jeg har aldri skjønt det med at noen mener man kan gjøre stort sett alt bortsett fra samleie, og så tro at man da er så dydig...

Jeg er slik.

Eneste grunnen jeg har er at det da går man over den grensen hvor det kan komme barn inn i bildet. Ingen prevensjon er SIKKER, så for meg er det viktig at før jeg har samleie med noen, så må jeg føle en tilknytning til personen som er sterk og stabil nok til at jeg kan føle meg rimelig trygg på at jeg faktisk kan ha et ok forelderforhold med vedkommende selv om forholdet oss mellom ryker.

Dydighet har ingenting med det å gjøre for min del ;)

Gjest Gjest
Skrevet
(dere beføer hverandre og onanerehverandre...)

Jeg kan forstå at man vil vente til man kjenner hverandre og er følelsesmessig trygge på hverandre.

Men den biten jeg har limt inn her den forstår jeg ikke. Har jeg kommet så langt så har jeg allerede beveget meg langt innenfor min intimgrense. Da kan jeg like gjerne kjøre løpet ut. Så ja, jeg ville nok lurt på om det var noen problemer av noe slag. Kan ikke si jeg har hørt om noen fastsatt avholdstid før heller. Sexen kommer inn i bildet når det føles naturlig, enkelt og greit.

Men vi kommer i mange forskjellige variasjoner så dette er vel bare en ny variant.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er slik.

Eneste grunnen jeg har er at det da går man over den grensen hvor det kan komme barn inn i bildet. Ingen prevensjon er SIKKER, så for meg er det viktig at før jeg har samleie med noen, så må jeg føle en tilknytning til personen som er sterk og stabil nok til at jeg kan føle meg rimelig trygg på at jeg faktisk kan ha et ok forelderforhold med vedkommende selv om forholdet oss mellom ryker.

Dydighet har ingenting med det å gjøre for min del ;)

Ok, det argumentet kan jeg forstå. Jeg tenkte vel mer på de som argumenterer med å ville være jomfu og spare seg til den rette/ekteskapet, og som likevel gjør alt annet enn å ha samleie. Det høres helt feil ut i mine øyne. Sex er da ikke kun samleie. Hvor vanlig det er vet jeg ikke, men har iallefall hørt om noen sånne tilfeller.

Gjest Gjest
Skrevet

Høres jo fint og flott ut, men i realiteten hadde jeg ikke klart det. Hvis jeg skulle fått en ny kjæreste nå, ville jo han sannsynligvis vært i 30-åra, og da ville jeg synes det var litt... uvanlig... hvis han hadde "spart seg" helt til nå.....

Men tror nok det kan være en ide å vente litt i allefall, ikke hoppe til køys første kvelden, kanskje. Men da mener jeg et par uker, ikke mer.

Gjest Chrizzy
Skrevet (endret)

Jeg syns godt man kan vente mye lengre enn noen uker. Fordi det er spennende!! Herlig å bli kjent med noen godt. Å kose og kline masse og leeeeeeeeeenge før man gjør det. Blir bare helt sprudlende av å tenke på at det kan gå slik for seg :ler:

Endret av Chrizzy
Gjest Chrizzy
Skrevet

Men 12 måneder syns jeg er lenge!

Skrevet

Nope! Ville ikke ventet nei.

Det må ligge noe rart bak der. Liker han Barbra Streisand og ser på Hotell Cæsar? :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...