Gå til innhold

Jula vs Clas Ohlson vs Biltema?

male32

Anbefalte innlegg

Ts her.

Ville skrive litt om min egen erfaring.

Biltema: Trives absolutt ikke her. Butikken ser ut som et stort lager. Ekkel lukt. De ansatte virker sure. Usikker på kvalitet på varene da jeg har handlet lite her. De gangene jeg har handlet har jeg blitt i dårlig humør pga sur kassabetjening.

Clas Ohlson: Mye dårlig kvalitet her, har måttet reklamere på mye jeg har kjøpt. For det meste hyggelige ansatte som hilser. Kanskje litt dyrere enn Biltema og Jula.

Jula: Det jeg har kjøpt har fungert som det skal. Ikke noen reklamasjonssaker hos Jula. Ok kundeservice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

En annen sak med Biltema vs Jula: Ganske ofte finner jeg identiske, og da mener jeg HELT identiske bortsett fra emballasjen, hos dem begge. Da handler jeg der jeg kan spare en hundrelapp. De kjøper nemlig inn via noen av de samme kanalene

Gjelder vel alle tre. Slik æille har et syskenbån på Gjøvik, så har alle sine fabrikkforbindelser i Kina. Og selv så mange fabrikker det finnes, så er det kanskje noe med europeiske krav som gjør at færre etterkommer disse og det blir naturlig med samme leverandør. 

Jeg har alle tre innenfor rekkevidde. Har egentlig ikke en foretrukket butikk, tror jeg er så si like mye innom alle tre. Heller ikke hatt noe spesielt med reklamasjoner på kjedenes egne varer så kvaliteten er jevnt over god, så lenge man tar til høyde at man får det man betaler for når det gjelder funksjon og levetid.

Anonymkode: f2751...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...