AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:15 #21 Del Skrevet søndag kl 21:15 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er verken konfliktsky eller en person som pleier å hinte. Men i denne situasjonen mistet jeg meg selv fullstendig, det er det som er så ubehagelig. Akkurat som om jeg fikk en slags blackout🙈 ts Anonymkode: b724c...934 En bitchout 🙈😂 Anonymkode: 76484...791 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:04 #22 Del Skrevet søndag kl 22:04 Hvis jeg var de andre så ville jeg bare tenkt det var en grunn for det og gått videre med dagen/livet. Alle kan jo snuble noen ganger😅 hvem bryr seg Anonymkode: f4589...162 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:21 #23 Del Skrevet søndag kl 22:21 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Slutt å hint, lær deg å kommunisere, så slipper du å havne i sånne situasjoner. Anonymkode: 46554...826 Far er da like mye forelder som mor, -det burde da virkelig ikke være nødvendig å skulle passe på at en voksen mann husker på at barnet hans er alene hjemme og at pga. det så kan han ikke stå å skravle på kjøpesenteret akkurat nå. Anonymkode: 7ffbb...fdc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:30 #24 Del Skrevet søndag kl 22:30 Hvis jeg hadde vært det paret, hadde jeg stusset og lurt på hva jeg hadde gjort galt for å fortjene en sånn reaksjon. De burde få en unnskyldning, forklaring ja. For som du selv sier, det der var rævva oppførsel Anonymkode: d960e...76f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:46 #25 Del Skrevet søndag kl 22:46 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Far er da like mye forelder som mor, -det burde da virkelig ikke være nødvendig å skulle passe på at en voksen mann husker på at barnet hans er alene hjemme og at pga. det så kan han ikke stå å skravle på kjøpesenteret akkurat nå. Anonymkode: 7ffbb...fdc Men ikke sikkert far mente det var dramatisk at tolvåringen var alene hjemme litt lenger enn avtalt? Om det ikke er spesielle hensyn med i bildet, vil en tolvåring normalt sett tåle det helt fint, og eventuelt ringe foreldrene om det er noe? Om tolvåringen har angstproblematikk eller annet som gjør at det er viktig å holde tiden, er jeg enig med deg. Da burde far kunne ta hensyn til det. Anonymkode: d0da1...222 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet søndag kl 22:52 #26 Del Skrevet søndag kl 22:52 Jeg skjønner ikke hva som er flaut med det utbruddet. Du ville hjem til barnet ditt og sa ifra med klartekst. Jeg ville ikke gitt noen forklaring i det hele tatt, men gjerne forsøkt å samtale med de som var tilstede om hva som hadde foregått og hvordan de oppfattet det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:17 #27 Del Skrevet søndag kl 23:17 NatNat skrev (3 timer siden): hvorfor sa du ikke bare til mannen din (og paret) : >"nå, må vi gå, datteren vår er alene hjemme" ? hvorfor "hinte" ? Det beste ville vært å bare melde datteren og tatt hele situasjonen med ro. Anonymkode: 03294...a1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå