Gå til innhold

Jeg sa noe dumt fordi jeg var stressa

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er verken konfliktsky eller en person som pleier å hinte. Men i denne situasjonen mistet jeg meg selv fullstendig, det er det som er så ubehagelig. Akkurat som om jeg fikk en slags blackout🙈

ts

Anonymkode: b724c...934

En bitchout 🙈😂

Anonymkode: 76484...791

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jeg var de andre så ville jeg bare tenkt det var en grunn for det og gått videre med dagen/livet. Alle kan jo snuble noen ganger😅 hvem bryr seg 

Anonymkode: f4589...162

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Slutt å hint, lær deg å kommunisere, så slipper du å havne i sånne situasjoner.

Anonymkode: 46554...826

Far er da like mye forelder som mor, -det burde da virkelig ikke være nødvendig å skulle passe på at en voksen mann husker på at barnet hans er alene hjemme og at pga. det så kan han ikke stå å skravle på kjøpesenteret akkurat nå. 

Anonymkode: 7ffbb...fdc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde vært det paret, hadde jeg stusset og lurt på hva jeg hadde gjort galt for å fortjene en sånn reaksjon. De burde få en unnskyldning, forklaring ja. For som du selv sier, det der var  rævva oppførsel 

Anonymkode: d960e...76f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Far er da like mye forelder som mor, -det burde da virkelig ikke være nødvendig å skulle passe på at en voksen mann husker på at barnet hans er alene hjemme og at pga. det så kan han ikke stå å skravle på kjøpesenteret akkurat nå. 

Anonymkode: 7ffbb...fdc

Men ikke sikkert far mente det var dramatisk at tolvåringen var alene hjemme litt lenger enn avtalt? Om det ikke er spesielle hensyn med i bildet, vil en tolvåring normalt sett tåle det helt fint, og eventuelt ringe foreldrene om det er noe?

Om tolvåringen har angstproblematikk eller annet som gjør at det er viktig å holde tiden, er jeg enig med deg. Da burde far kunne ta hensyn til det. 

Anonymkode: d0da1...222

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva som er flaut med det utbruddet. Du ville hjem til barnet ditt og sa ifra med klartekst. Jeg ville ikke gitt noen forklaring i det hele tatt, men gjerne forsøkt å samtale med de som var tilstede om hva som hadde foregått og hvordan de oppfattet det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NatNat skrev (3 timer siden):

hvorfor sa du ikke bare til mannen din (og paret) : >"nå, må vi gå, datteren vår er alene hjemme" ? hvorfor "hinte" ? 

Det beste ville vært å bare melde datteren og tatt hele situasjonen med ro.

Anonymkode: 03294...a1e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...