AnonymBruker Skrevet 16. februar #1 Del Skrevet 16. februar Har en Baileys som har stått ståenes og kaldt oppbevart i mange år, den gikk ut i 2014. Tenkte å drikke den i år om dette enda er trygt. Mine besteforeldre mener dette skal gå helt fint. Noen med erfaring? Anonymkode: 36d28...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #2 Del Skrevet 16. februar Jeg vil tro fløten er blitt sur for lengst. Sitat tre døgn fra kua melkes til fløten er blandet og tappet. Dette til tross holder Baileys seg i inntil to år. Men etter at flasken er åpnet, bør den absolutt oppbevares i kjøleskap Ekspander https://www.aperitif.no/artikler/baileys-er-milkshake-for-voksne,171639 Anonymkode: 7076b...2be 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #3 Del Skrevet 16. februar Selv uåpna hadde jeg ikke drukket melkeprodukter som gikk ut for over 20 år siden Anonymkode: 9e901...0ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #4 Del Skrevet 16. februar Spretta ei utgått flaske på fest engang, vi var mange som ble dårlige for å si det sånn 😅 anbefales ikke. Anonymkode: 8320d...626 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #5 Del Skrevet 16. februar Den har garantert blitt sur og udrikkelig. Anonymkode: 4ad14...05a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #6 Del Skrevet 16. februar Jeg smakte på en som gikk ut i 2014 for noen år siden. Den var riktignok åpnet og hadde stått i romtemperatur mye av tiden. Ingen andre enn meg merket at noe var galt, men smaken fikk meg til å sjekke datoen. Ingen ble dårlige da. Anonymkode: 223f6...993 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #7 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (På 16.2.2025 den 17.52): Har en Baileys som har stått ståenes og kaldt oppbevart i mange år, den gikk ut i 2014. Tenkte å drikke den i år om dette enda er trygt. Mine besteforeldre mener dette skal gå helt fint. Noen med erfaring? Anonymkode: 36d28...274 Ekspander Jeg har en slik også, og den har hardnet i flaska... Anonymkode: 68af2...fe9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 16. februar #8 Del Skrevet 16. februar Den inneholder såpass mye melkeprodukter at på den hadde jeg respektert datoen…. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #9 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (På 16.2.2025 den 18.03): Spretta ei utgått flaske på fest engang, vi var mange som ble dårlige for å si det sånn 😅 anbefales ikke. Anonymkode: 8320d...626 Ekspander Merket dere ikke noe på smaken? Anonymkode: bb75a...b44 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #10 Del Skrevet 16. februar NEI Anonymkode: 719fd...f96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #11 Del Skrevet 16. februar Er jo bare å smake på den. Ser ikke problemet. Om den er uåpnet, så tror jeg den er god. Kulde, alkohol og sukker konserverer. Anonymkode: 2ae5b...f0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #12 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (På 16.2.2025 den 17.52): Har en Baileys som har stått ståenes og kaldt oppbevart i mange år, den gikk ut i 2014. Tenkte å drikke den i år om dette enda er trygt. Anonymkode: 36d28...274 Ekspander Jeg hadde kastet og kjøpt en ny. Hvis jeg får lyst på Baileys i år vil jeg ha en som garantert smaker godt. Anonymkode: f536a...704 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #13 Del Skrevet 16. februar Har smakt sur Bailys mer enn en gang. Så det er bare å åpne og smake, du kjenner det lett hvis den er dårlig. Anonymkode: 3bee3...869 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #14 Del Skrevet 18. februar Drakk litt 10 år gammel baileys for en stund siden. Oppbevart uåpnet i romtemperatur. Den smakte egentlig bra. Noen slurker smakte litt "annerledes" men det er ikke noe jeg hadde merket tror jeg om jeg ikke hadde visst at den hadde gått ut 😅 Anonymkode: c17aa...0cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haldrup Skrevet 18. februar #15 Del Skrevet 18. februar Spørsmålet her er ikke om den kan drikkes.... For alle flytende vesker kan drikkes..... Spørsmålet er om du driter på deg og dør..... Lukt, smak, utseende er eneste måten å finne ut det på.... Prøv, er den god er den god..... er den dårlig da finner du veldig fort ut det også...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 18. februar #16 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (På 16.2.2025 den 18.01): Selv uåpna hadde jeg ikke drukket melkeprodukter som gikk ut for over 20 år siden Anonymkode: 9e901...0ac Ekspander Det er 11. TS skriver den gikk ut i 2014. Men nei, jeg hadde aldri inntatt noe som inneholder meieriprodukt og gikk ut på dato for så lenge siden. Det er ikke verdt det, å kanskje bli syk. Hadde bare tømt den i vasken og kjøpt en ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå