AnonymBruker Skrevet 16. februar #1 Skrevet 16. februar Vi krangler for ofte, kommuniserer dårlig, har verken interesser eller venner felles. Følelsene er borte, og det vet han. Likevel blir jeg. Ungene er tenåringer, huslån, ekteskap, det blir for mye å bryte opp. Hvorfor er det så vanskelig å gå når jeg vet at jeg burde? Anonymkode: 31d6e...e66 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar #2 Skrevet 16. februar Det er vanskelig å gå, fordi et samlivsbrudd med felles barn og eiendeler er fryktelig vanskelig for alle, og ikke minst for barna. Selv om du vet innerst inne at et følelsesløst forhold med mye krangling ikke er et bra miljø for barna. Da er det bedre med et brudd hvor dere prøver å få tilbake vennskapet og samarbeide bra. Tøft i starten. Men det blir bedre. Selv om det aldri blir så bra som du drømte at dere skulle få det sammen. Anonymkode: bee1a...18a 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar #3 Skrevet 16. februar Jeg sliter med det samme selv. Jeg tror, i mitt tilfelle så vil jeg ikke miste kjernefamilien og huset.. får så dårlig samvittighet for å gå ned i standard.. Lett å bruke det som en unnskyldning for å bli. Anonymkode: 33995...2d9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå