AnonymBruker Skrevet 16. februar #1 Skrevet 16. februar Har noen opplevd å bli oversett pga feil du har gjort ute? Har gjort en feil jeg angrer veldig på, jeg danset med en fyr og jeg angrer så mye, kanskje jeg kysset han. En jeg har hatt en greie med, ikke har han åpnet snappen min og det har gått 1 dag. Skal jeg bare anse dette som over? For hvis han brydde seg ville han vel snakket? Eller kan det hende han er sint å ikke vil snakke med meg? Hva hadde dere tenkt som mann, er dette noe dere ikke kunne tilgitt? Jeg vet ikke 100% men tror jeg kysset han mannen på dansegulv, ikke klinet men kysset, og han danset med en annen dame. Hva skal jeg gjøre😭 Anonymkode: 4e9da...297 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar #2 Skrevet 16. februar Vokse opp høres ut som en idé. Anonymkode: 1d598...41a
AnonymBruker Skrevet 16. februar #3 Skrevet 16. februar Du skrev en tråd om dette på kjærlighet og samliv? Anonymkode: 4b5af...806 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar #4 Skrevet 16. februar Jeg er kvinne, men svarer likevel. Du skriver at du har hatt en greie med han. Hvordan har han vært i forhold til deg da? Litt rart at han ikke svarer deg, men ganske så sikker på at han ikke er sint på deg. Han vet at du liker han, men mulig han ikke føler på det samme, dessverre.🤔 Anonymkode: 29a6f...8a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå