Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en Siemens C62 mobiltelefon. I det siste når jeg skal ringe (har skjedd flere ganger de siste månedene), så går det ikke med en gang. Må prøve flere ganger. Får opp beskjeden "Ingen Service" (det er dekning). Noen som vet om det er en feil med mobilen, eller om det kan være noe hos Telenor/Chess? Har også blitt brutt et par ganger, uten at det skulle være dårlig dekning der (midt i byen). Har ChessKontant abonnement. Batteriet er også blitt utrolig dårlig, men det kan sikkert byttes ut. (Men jeg har litt lyst på ny mobil altså... :sjenert: ).

Ser at Chess nå har et abonnement som heter Chess Gold, hvor man får med mobil. Noen som har kjøpt Chess Gold abonnementet, som vet hvordan det fungerer? Tenkte på den hvor man får med Sony Ericson Z520i til 1,-... Ser at ringeprisene er 20 øre billigere enn ChessKontant, men så er SMS 11 øre dyrere... Men jeg ringer oftere enn sende meldinger da... Startavgiften er lik. Hmmm... Ringer/SMSer for ca. 100 i måneden... Vil det lønne seg... får jo med ny mobil... (Tenker litt høyt her, hehe).

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har noe av det samme med min Samsung D500. Der er det iallefall i telefonen det ligger(har hørt om flere med det samme). Dette skal kunne løses med en softwareoppgradering, mulig det kan hjelpe deg og(med Siemens kan du vel oppgradere FW selv?)

Ang. Chess Gold så regner jeg med at du har sett at det også innebærer en nedbetaling av telefonen. Så i tillegg til forbruket må du også betale på telefonen med kr 99 pr. mnd. Så står det iallefall på sidene til Chess nå.

Skrevet

Ja, det er jo klart. :) Det har jeg sett. Men det står jo også at det ikke er bindingstid, så da kan jeg kanskje bytte abonnement med en gang hvis jeg se det ikke lønner seg alikevel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...