AnonymBruker Skrevet 16. februar #41 Del Skrevet 16. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har glemt å nevne at barnets mor er alkoholiker, så sønnen hans bor med oss på heltid Men ja, av og til begynner jeg å tvile litt på om han er den riktige for meg (og mine fremtidige barn) ts Anonymkode: 1f582...75d Det får meg til å lure på hvordan det har gått med denne gutten før du kom inn i bildet. Far har tydeligvis overlatt mesteparten til deg nå. Og jeg er ikke er spor overrasket over det. Det er på tide at far faktisk er far igjen. At han går og spiller mens unge er våken fordi han blir sliten er faktisk ikke greit. Han er først og fremst far uansett! Han må faktisk lære seg å takle å være sliten og ta seg en ungen samtidig. Du er enda ung. Du har massevis av muligheter. Anonymkode: 1c2fc...a4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #42 Del Skrevet 17. februar Hvis du vurderer å gå fra ham pga dette er han kanskje ikke helt den store kjærligheten? Og som de skriver over, han blir nok ikke bedre med en liten baby og et par til i hus? Anonymkode: cb3d8...7a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå