AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:22 #1 Del Skrevet søndag kl 15:22 For noen uker siden ble bilen min skadet og jeg fikk utbetalt forsikringspenger. Har nå kjøpt ny vil. Skal flytte bombrikke fra forrige bil til ny bil. Logger inn hos flyt for å gjøre det. Men det går ikke. Når jeg legger inn regnr på ny bil, så kommer det at den har en annen avtale. Hva gjør jeg nå? Kan ikke kjøre uten gyldig brikke Anonymkode: 782e5...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:23 #2 Del Skrevet søndag kl 15:23 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For noen uker siden ble bilen min skadet og jeg fikk utbetalt forsikringspenger. Har nå kjøpt ny vil. Skal flytte bombrikke fra forrige bil til ny bil. Logger inn hos flyt for å gjøre det. Men det går ikke. Når jeg legger inn regnr på ny bil, så kommer det at den har en annen avtale. Hva gjør jeg nå? Kan ikke kjøre uten gyldig brikke Anonymkode: 782e5...8cf Anonymkode: 782e5...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet søndag kl 19:00 #3 Del Skrevet søndag kl 19:00 AnonymBruker skrev (3 timer siden): For noen uker siden ble bilen min skadet og jeg fikk utbetalt forsikringspenger. Har nå kjøpt ny vil. Skal flytte bombrikke fra forrige bil til ny bil. Logger inn hos flyt for å gjøre det. Men det går ikke. Når jeg legger inn regnr på ny bil, så kommer det at den har en annen avtale. Hva gjør jeg nå? Kan ikke kjøre uten gyldig brikke Anonymkode: 782e5...8cf Tidligere eier har glemt å si opp avtalen. Ikke uvanlig problemstilling. Ta kontakt med kundeservice så kan de manuelt stoppe avtalen. Har lest artikler om bilkjøpere som i flere år har kjørt på annen sin avtale. Den som mottar regningen kan be den som faktisk har gjennomført passeringer å betale, men i praksis er det ikke alltid like enkelt å få betalt i etterkant. Moralen er å avslutte avtalen, ikke bare plukke ut brikken. Dvs tidligere eier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:03 #4 Del Skrevet søndag kl 19:03 TBL12 skrev (2 minutter siden): Tidligere eier har glemt å si opp avtalen. Ikke uvanlig problemstilling. Ta kontakt med kundeservice så kan de manuelt stoppe avtalen. Har lest artikler om bilkjøpere som i flere år har kjørt på annen sin avtale. Den som mottar regningen kan be den som faktisk har gjennomført passeringer å betale, men i praksis er det ikke alltid like enkelt å få betalt i etterkant. Moralen er å avslutte avtalen, ikke bare plukke ut brikken. Dvs tidligere eier. Finner ikke noe mailadresse til flyt. Har influensa med hoste og nesten ikke stemme, så hadde vært greit å kontakte de skriftlig Anonymkode: 782e5...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:09 #5 Del Skrevet søndag kl 19:09 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Finner ikke noe mailadresse til flyt. Har influensa med hoste og nesten ikke stemme, så hadde vært greit å kontakte de skriftlig Anonymkode: 782e5...8cf Da tar du det når du er frisk, har du influensa burde du uansett holde deg hjemme. Anonymkode: 59b80...bce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet søndag kl 19:10 #6 Del Skrevet søndag kl 19:10 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Finner ikke noe mailadresse til flyt. Har influensa med hoste og nesten ikke stemme, så hadde vært greit å kontakte de skriftlig Anonymkode: 782e5...8cf Gå til https://flytpass.no/service Så kan du kontakte dem der lenger ned på nettsiden. Generelt har mange selskaper gjemt bort muligheten for direkte kontakt for at "min side" skal benyttes i størst mulig grad. Det krever færre kundeservice medarbeidere.... Endret søndag kl 19:16 av TBL12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå