katties Skrevet 17. februar #41 Del Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er rødhåret. Men du har rett for meg, jeg er kjempe frekk på nett når jeg syns noen er frekk. På ekte er jeg konfliktsky frem til det blir for mye press. Anonymkode: 1b561...e3a Jeg hater ikke rødhåringer da - har ikke problemer med å håndtere konflikter Mye bedre enn folk som er passiv-agressive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #42 Del Skrevet 17. februar katties skrev (6 minutter siden): Jeg hater ikke rødhåringer da - har ikke problemer med å håndtere konflikter Mye bedre enn folk som er passiv-agressive Modig og fornuftig, syns det er kjempe ekkelt foruten om den er basert på såre følelser og det handler om å trøste noen. Eller man kan beklage å si man ikke mente det sånn, men ekte uenighet- nei. Går bra om du missliker rødhåret for oppførsel, satt nettop å tenkte på om jeg har opplevd rødhårede som frekkere, uten å ha noe mange eksempler på noen hårfarger og mye frekkhet. Det er verre når noen hater fordi de tenker de er stygge. Anonymkode: 1b561...e3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 17. februar #43 Del Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kort hår og feministfarget hår ja, ellers bryr ikke jeg meg. Anonymkode: 550df...1a9 Hva er feminist farget hår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #44 Del Skrevet 17. februar Fru Uperfekt skrev (11 timer siden): Hva er feminist farget hår? rødt hår, sikkert. veldig rødt hår. og røde briller. rødt skjerf / sjal, og en rød liten snerten konebil som kjører frekt rundt omkring. kutter svinger, ikke så nøye på blinkingen... Anonymkode: 173c8...ed7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #45 Del Skrevet 20. februar AnonymBruker skrev (På 17.2.2025 den 14.06): rødt hår, sikkert. veldig rødt hår. og røde briller. rødt skjerf / sjal, og en rød liten snerten konebil som kjører frekt rundt omkring. kutter svinger, ikke så nøye på blinkingen... Anonymkode: 173c8...ed7 Høres ut som en mann 😅 Anonymkode: c9ce6...145 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #46 Del Skrevet 20. februar Jeg skulle til å svare nei, ts, men svaret er faktisk ja. Jeg har fordommer mot de som alltid har perfekt frisyre, alltid nyfarget, nykrøllet og dandert. Jeg tenker at de har psykiske problemer og kompenserer for dårlig selvbilde 🤭 Jeg tenker også at de er selvopptatte, rigide og generelt er dømmende overfor andre som ikke har alt like mye på stell som de selv. Anonymkode: c9ce6...145 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå