Gå til innhold

Dømmer dere folk ut fra hårfarge og frisyre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

:( Er rødhåret. Men du har rett for meg, jeg er kjempe frekk på nett når jeg syns noen er frekk. På ekte er jeg konfliktsky frem til det blir for mye press. 

Anonymkode: 1b561...e3a

Jeg hater ikke rødhåringer da - har ikke problemer med å håndtere konflikter :P Mye bedre enn folk som er passiv-agressive :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
katties skrev (6 minutter siden):

Jeg hater ikke rødhåringer da - har ikke problemer med å håndtere konflikter :P Mye bedre enn folk som er passiv-agressive :)

Modig og fornuftig, syns det er kjempe ekkelt foruten om den er basert på såre følelser og det handler om å trøste noen. Eller man kan beklage å si man ikke mente det sånn, men ekte uenighet- nei.

Går bra om du missliker rødhåret for oppførsel, satt nettop å tenkte på om jeg har opplevd rødhårede som frekkere, uten å ha noe mange eksempler på noen hårfarger og mye frekkhet. Det er verre når noen hater fordi de tenker de er stygge.

Anonymkode: 1b561...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kort hår og feministfarget hår ja, ellers bryr ikke jeg meg.

Anonymkode: 550df...1a9

Hva er feminist farget hår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fru Uperfekt skrev (11 timer siden):

Hva er feminist farget hår?

rødt hår, sikkert. veldig rødt hår. og røde briller. rødt skjerf / sjal, og en rød liten snerten konebil som kjører frekt rundt omkring. :P kutter svinger, ikke så nøye på blinkingen... 

Anonymkode: 173c8...ed7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.2.2025 den 14.06):

rødt hår, sikkert. veldig rødt hår. og røde briller. rødt skjerf / sjal, og en rød liten snerten konebil som kjører frekt rundt omkring. :P kutter svinger, ikke så nøye på blinkingen... 

Anonymkode: 173c8...ed7

Høres ut som en mann 😅

Anonymkode: c9ce6...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skulle til å svare nei, ts, men svaret er faktisk ja. Jeg har fordommer mot de som alltid har perfekt frisyre, alltid nyfarget, nykrøllet og dandert.  Jeg tenker at de har psykiske problemer og kompenserer for dårlig selvbilde 🤭

Jeg tenker også at de er selvopptatte, rigide og generelt er dømmende overfor andre som ikke har alt like mye på stell som de selv. 

Anonymkode: c9ce6...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...